Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Jul.2025, 20:42

Meta obustavlja političko oglašavanje u EU zbog novih propisa

Odluka dolazi uoči stupanja na snagu Uredbe o transparentnosti i ciljanju političkog oglašavanja (TTPA), kojom EU nastoji da ograniči dezinformacije, strano mešanje i mikrotargetiranje u političkim kampanjama.
Nova pravila predviđaju punu transparentnost o finansijerima političkih oglasa, temama koje se promovišu i eventualnom korišćenju ličnih podataka u ciljanju publike. Meta je u saopštenju istakla da bi primena tih propisa stvorila „neodrživ nivo složenosti“ za oglašivače i same platforme.
„Uprkos intenzivnim razgovorima sa donosiocima odluka, ostavljeni smo pred nemogućim izborom – ili da ponudimo proizvod koji ne funkcioniše ni za korisnike ni za oglašivače, bez garancije da je...
Pogledaj vesti o: Evropska Unija,   Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.