Logo kompanije Adidas nevažeći, nedostaje mu posebnost

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2019, 14:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Logo kompanije Adidas nevažeći, nedostaje mu posebnost

Opšti sud Evropske unije je tako potvrdio odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) iz 2016 kojom je poništena prethodna odluka o prihvatanju te oznake, prenosi agencija Rojters.

Kompanija Adidas saopštila je da je razočarana odlukom i da razmatra koji će biti njen naredni korak, prenosi Tanjug.

Pre tri godine, Kancelarija EU za zaštitu intelektualne imovine odbila je da registruje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << žig kompanije navodeći da nije dovoljno prepoznatljiv u EU, a sud je podržao tu procenu.

Kompanija Adidas tvrdila je da određena primena pruga ne podleže toj presudi.

Izvor: Tanjug

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.