Generali Osiguranje Srbija najažurnije u rešavanju šteta

Izvor: Blic, 28.Jul.2014, 14:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Generali Osiguranje Srbija najažurnije u rešavanju šteta

Generali Osiguranje Srbijaje na prvom je mestu u Srbiji, po ažurnosti u rešavanju odštetnih zahteva i nakon drugog kvartala 2014. godine.

NBS: Generali osiguranje prvo po broju rešenih odšteta

Prema zvaničnom izveštaju Narodne banke Srbije, od ukupno 8.447 odštetna zahteva, tokom predhodnih šest meseci, Generali Osiguranje Srbija rešilo je 6.656 zahteva, što predstavlja 79% u ažurnosti u rešavanju šteta.

Prosečna ažurnost celog tržišta je >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << 69%. Ažurnost u rešavanju šteta predstavlja osnovni kriterijum za procenu dobrog društva za osiguranje, navodi se u izveštaju Narodne banke Srbije.

Od 13 osiguravajućih kuća koje se bave prodajom ove vrste osiguranja, kompanija Generali Osiguranje Srbija je u prvom tromesečju bila na vrhu i u brzini isplate šteta što je, sa ostvarenih 100%, nastavljeno i u drugom kvartalu.

U prvoj polovini godine u Srbiji zaključeno je ukupno 1.166.019 polisa obaveznog osiguranja vlasnika motornih vozila, rešavano je 41.357 šteta i isplaćeno 24.834 odštetna zahteva.

Najčitanije SADA:

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.