Izvor: Blic, 15.Mar.2011, 22:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Štampani mediji u Americi posustaju pred internetom
VAŠINGTON - Štampani mediji u SAD zabeležili su u 2010. godini najniži prihod od oglašavanja u poslednjih 25 godina, navedeno je u danas objavljenom izveštaju Asocijacije američkih novina.
Skoro 26 milijardi dolara, koliko je potrošeno na reklamiranje u novinama u SAD prošle godine je najniži prihod tog sektora od 1985. godine kada je taj iznos bio 25 milijardi.
Kada se uzme u obzir efekat inflacije, iznos iz 1985. godine danas bi vredeo gotovo 49 milijardi >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << dolara.
Reklamiranje u štampi je u padu već četiri godine što je dramatično smanjilo osnovni izvor prihoda novina, ocenjuje Asošijeted pres.
Dok se ekonomija polako oporavlja, prodaja novinskog reklamnog prostora i dalje jenjava jer se klijenti masovno odlučuju za reklamiranje na Internetu.
Povezane vesti: TV, radio i štampa u jednom Al kaida pokreće onlajn novine
Novine propadaju zbog interneta
Izvor: Radio 021, 15.Mar.2011
Štampani mediji u SAD zabeležili su u 2010. godini najniži prihod od oglašavanja u poslednjih 25 godina, navedeno je u danas objavljenom izveštaju Asocijacije američkih novina.