Štampani mediji u Americi posustaju pred internetom

Izvor: Blic, 15.Mar.2011, 22:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Štampani mediji u Americi posustaju pred internetom

VAŠINGTON - Štampani mediji u SAD zabeležili su u 2010. godini najniži prihod od oglašavanja u poslednjih 25 godina, navedeno je u danas objavljenom izveštaju Asocijacije američkih novina.

Skoro 26 milijardi dolara, koliko je potrošeno na reklamiranje u novinama u SAD prošle godine je najniži prihod tog sektora od 1985. godine kada je taj iznos bio 25 milijardi.

Kada se uzme u obzir efekat inflacije, iznos iz 1985. godine danas bi vredeo gotovo 49 milijardi >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << dolara.

Reklamiranje u štampi je u padu već četiri godine što je dramatično smanjilo osnovni izvor prihoda novina, ocenjuje Asošijeted pres.

Dok se ekonomija polako oporavlja, prodaja novinskog reklamnog prostora i dalje jenjava jer se klijenti masovno odlučuju za reklamiranje na Internetu.

Povezane vesti: TV, radio i štampa u jednom Al kaida pokreće onlajn novine

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Novine propadaju zbog interneta

Izvor: Radio 021, 15.Mar.2011

Štampani mediji u SAD zabeležili su u 2010. godini najniži prihod od oglašavanja u poslednjih 25 godina, navedeno je u danas objavljenom izveštaju Asocijacije američkih novina.

Nastavak na Radio 021...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.