Bajden na reklame potrošio najviše u istoriji američkih izbora

Izvor: B92, 25.Okt.2020, 10:08

Bajden na reklame potrošio najviše u istoriji američkih izbora

Vašington -- Džo Bajden je potrošio za televizijsko i elektronsko oglašavanje tokom aktuelne kampanje više od bilo kojeg drugog predsedničkog kandidata u američkoj istoriji.

Samo u proteklih sedam dana, predsednički kandidat američkih demokrata i njegov izborni štab za izbore 3. novembra je potrošio oko 45 miliona dolara na televizijske nastupe.

Bajdenova kampanja za novembarske predsedničke izbore do sada je potrošila više do 582 miliona dolara na >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << TV oglašavanje, navodi se u izveštaju kompanije Advertising Analytics i dodaje da je kampanja njegovog protivkandidata Donalda Trampa do sada koštala oko 342 miliona dolara.

Premašen Blumbergov rekord

Kako prenosi vašingtonski dnevnik "Hil", samo u proteklih sedam dana, Bajdenov izborni štab je potrošio oko 45 miliona dolara na televizijske nastupe, što je više čak i od rekorda koji je postavio bivši gradonačelnik Njujorka Majk Blumberg, tokom predizborne kampanje za stranačke izbore za demokratskog predsedničkog kandidata.

Kampanja američkog demokratskog predsedničkog kandidata Bidena ušla je u poslednju fazu izborne utrke s velikom novčanom prednošću pred Donaldom Trampom.

Ipak, Bajdenova prednost u novcu nije garancija pobede. Kao što je opšte poznato, Tramp je izišao kao pobednik na izborima 2016. uprkos tome što je demokratska kandidatkinja Hilari klinton potrošila više od njega.
Pogledaj vesti o: Vašington

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.