Nemci jure popuste, skuplji brendovi nisu više u modi

Izvor: B92, 09.Maj.2022, 18:26

Nemci jure popuste, skuplji brendovi nisu više u modi

Rat u Ukrajini i visoka stopa inflacije prilično su promenili navike nemačkih potrošača.

Ljudi sada više nego ranije odlaze u diskonte tražeći povoljnije cene, pokazuju novi podaci preduzeća za istraživanje tržišta GfK.

Tako je na tržištu udeo radnji koje nude popuste uvećan u odnosu na supermarkete i specijalizovane trgovinske radnje, a robne marke lanaca kao što je Lidl su popularnije, prenosi agencija dpa.

"Domaćinstva reaguju veoma >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << brzo kada se opšti uslovi značajno promene", rekao je stručnjak za maloprodaju Robert Kečkeš iz GfK-a za agenciju dpa. "Tako je bilo i kad je počela pandemija, i sada je isto, sa ratom u Ukrajini i visokom stopom inflacije."

Ljudi su uznemireni, mnogi vide da im ostaje manje novca i to prilično utiče na to koliko će da troše.

Prema GfK-u, u martu su svi dobavljači u prodavnicama životnih namirnica, uz izuzetak drogerija, imali pad prometa.

Ali, diskontima ide bolje nego supermarketima. Aldi, Lidl i ostali su u martu izgubili "samo" četiri odsto prometa u odnosu na isti mesec prošle godine, supermarketi 10 odsto, a specijalizovane prodavnice čitavih 14 odsto.

Kečkeš kaže da potrošači okreću leđa skupljim prodavnicama. Istovremeno, robne marke velikih lanaca prodavnica su uspele da, u prvom kvartalu, povećaju svoj udeo na tržištu, u odnosu na samostalne, skuplje brendove.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.
Pogledaj vesti o: Rat u Ukrajini

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Nijemci jure popuste, skuplji brendovi nisu više u modi

Izvor: Nezavisne Novine, 09.Maj.2022

​Rat u Ukrajini i visoka stopa inflacije prilično su promijenili navike njemačkih potrošača.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Nemci zbog rata i poskupljenja više traže popuste

Izvor: NoviMagazin.rs, 10.Maj.2022, 10:59

Rat u Ukrajini i visoka stopa inflacije prilično su promenili navike nemačkih potrošača - ljudi sada više nego ranije odlaze u diskonte tražeći povoljnije cene, pokazuju novi podaci preduzeća za istraživanje tržišta GfK.

Nastavak na NoviMagazin.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.