
Izvor: B92, 09.Maj.2022, 18:26
Nemci jure popuste, skuplji brendovi nisu više u modi
Rat u Ukrajini i visoka stopa inflacije prilično su promenili navike nemačkih potrošača.
Ljudi sada više nego ranije odlaze u diskonte tražeći povoljnije cene, pokazuju novi podaci preduzeća za istraživanje tržišta GfK.
Tako je na tržištu udeo radnji koje nude popuste uvećan u odnosu na supermarkete i specijalizovane trgovinske radnje, a robne marke lanaca kao što je Lidl su popularnije, prenosi agencija dpa.
"Domaćinstva reaguju veoma >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << brzo kada se opšti uslovi značajno promene", rekao je stručnjak za maloprodaju Robert Kečkeš iz GfK-a za agenciju dpa. "Tako je bilo i kad je počela pandemija, i sada je isto, sa ratom u Ukrajini i visokom stopom inflacije."
Ljudi su uznemireni, mnogi vide da im ostaje manje novca i to prilično utiče na to koliko će da troše.
Prema GfK-u, u martu su svi dobavljači u prodavnicama životnih namirnica, uz izuzetak drogerija, imali pad prometa.
Ali, diskontima ide bolje nego supermarketima. Aldi, Lidl i ostali su u martu izgubili "samo" četiri odsto prometa u odnosu na isti mesec prošle godine, supermarketi 10 odsto, a specijalizovane prodavnice čitavih 14 odsto.
Kečkeš kaže da potrošači okreću leđa skupljim prodavnicama. Istovremeno, robne marke velikih lanaca prodavnica su uspele da, u prvom kvartalu, povećaju svoj udeo na tržištu, u odnosu na samostalne, skuplje brendove.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.
Pogledaj vesti o: Rat u Ukrajini
Nijemci jure popuste, skuplji brendovi nisu više u modi
Izvor: Nezavisne Novine, 09.Maj.2022
Rat u Ukrajini i visoka stopa inflacije prilično su promijenili navike njemačkih potrošača.
Nemci zbog rata i poskupljenja više traže popuste
Izvor: NoviMagazin.rs, 10.Maj.2022, 10:59
Rat u Ukrajini i visoka stopa inflacije prilično su promenili navike nemačkih potrošača - ljudi sada više nego ranije odlaze u diskonte tražeći povoljnije cene, pokazuju novi podaci preduzeća za istraživanje tržišta GfK.