Izvor: RuskaRec.ru, 18.Jul.2017, 15:26   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Sve najbolje što je pokazala avio-kosmička izložba MAKS u 21. veku

MAKS-2001. Lovac MiG-29OVT Na vazduhoplovnoj izložbi 2001. godine promovisano je rešenje upravljanja sa vektorom potiska na avionu MiG-29 sa dodatim oznakama OVT (otklonяemый vektor tяgi). Na taj način postaje moguće supermanevrisanje avionom i na minimalnim brzinama.

MAKS-2003. Avion-amfibija BE-200ČS  BE-200ČS je avion namenjen za gašenje požara, traganje za nestalima na vodi, sanitarne misije i prvi ruski avion-amfibija koji je ušao u serijsku proizvodnju. >> Pročitaj celu vest na sajtu RuskaRec.ru << Njegova glavna osobina je u tome što on može da koristi vodenu površinu za poletanje i sletanje, i što u tom slučaju prilikom sletanja zahvata vodu i njome puni rezervoare. 

Na MAKS-u 2013. godine se prvi put mogao videti avion Su-32FM (Su-34), modernizovane varijante Su-24, Su-25 i Su-27, transportni Il-76MF. A u paviljonima su bile izložene makete civilne avijacije: Russian Regional Jet sa 70, 85 i 95 putničkih mesta (projekat OKB „Suhoj“) i MS-21 za srednje linije sa 150 mesta (OKB „Jakovljev“ i OKB „Iljušin“).
MAKS-2005. Reaktivni regionalni avion An-148 Na izložbi su debitirala dva aviona An-148 koji bi zamenili regionalne Tu-134 i Jak-42.
Fabrika helikoptera u Kazanju je pokazala laki vojni helikopter „Ansat“.
Važno je bilo i učešće Sjedinjenih Američkih Država sa 9 borbenih aviona, među kojima F-15 i F-16 i prvi nadzvučni strateški bombarder V-1V.
MAKS-2007. Višenamenski lovac Su-35 Legendarni avioni ruskog vazduhoplovstva
Prvi obrazac aviona Su-35 je sklopljen u leto 2007. To je lovac generacije 4++ sa ugrađenim motorom AL-41F-1S. Zahvaljujući njemu avion je brži, ima veće manevarske mogućnosti i može da ponese više municije.
Javnost je prvi put videla protivvazdušne kompleksi S-400, a velika pažnja je takođe posvećena projektima „Suhoj Superdžet“ i GLONASS.
MAKS-2009. Školsko-borbeni Jak-130 Serijska proizvodnja ovog aviona je započela 2013. godine  i otad je Krasnodarska viša škola vojne avijacije dobila više od 80 ovakvih letelica.  
Novi ruski avion Jak-152 idealan za trening pilota

MAKS-2011. Lovac pete generacije T-50 Sva pažnja izložbe je bila poklonjena ruskom lovcu pete generacije. 2011. su pokazana dva prototipa ovog aviona, a već kroz dve godine tri aviona PAK FA su istovremeno letela nad Žukovskim.
Očekuje se da T-50 uđe u naoružanje u 2018. godini. Njegova maksimalna brzina iznosi 2,0 Maha, maksimalni dolet - 3 500 km.
MAKS-2013. Putnički Tu-204SM za srednje linije Tu-204SM pripada familiji dvomotornih mlaznih pu5ničkih aviona za srednje linije. Od prethodnika se razlikuje boljim tehničkim i eksploatacionim karakteristima.

Korporacija „Irkut“ je takođe izložila novi lovac Su-30SM.
MAKS-2015. Mornarički jurišni helikopter Ka-52K Ovi helikopteri su počeli da se proizvede specijalno za francuske nosače „Mistral“ u vreme kada je vojni vrh Rusije planirao da ih izgradi u saradnji sa Francuskom.
Prvi put su se mogli videti i helikopteri za arktičke uslove, odnosno do -60 stepeni Celzijusovih i niže: Mi-8AMTŠ-AV i Mi-26T2. 
Helikopterske brigade u redovima ruske vojske: struktura i naoružanje

Nastavak na RuskaRec.ru...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RuskaRec.ru. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RuskaRec.ru. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.