Srpske reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera

Izvor: NoviMagazin.rs, 27.Nov.2015, 23:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Srpske reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera

Tri reklame iz Srbije i jedna iz Slovenije ušle su u selekciju svetske turneje Noći Reklamoždera, u konkurenciji više od 20.000 reklama iz celog sveta, saopštila je danas agencija SuperStar vorldvajd (worldwide), predstavnik Noći Reklamoždera za Adriatika region.

Iz agencije SuperStar vorldvajd navode da o tome koliki je ovo uspeh govori činjenica da u reklamoteku "Žan Mari Bursiko" godišinje stigne preko 20.000 reklama iz celog sveta, da bi nešto manje od 400, koje bira >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << isključivo madam Bursiko, završile u šestočasovnom programu koji će u okviru svetske turneje videti ljudi u više od 160 gradova širom planete.

Među nešto manje od 400 reklama koje su ušle u svetsku selekciju programa Noć Reklamoždera, zahvaljujući agenciji SuperStar vorldvajd i Media Marketingu, najznačajnijem regionalnom medijskom partneru, na ovogodišnjoj mts Noći Reklamoždeara priznanje dobijaju:

- Beokonstruktivizam- Turistička organizacija Beograd - režija Boris Miljković;

- Drama u taksiju-Otelo-Jugoslovensko dramsko pozorište, agencija McCan;

- Jelen pivo - Naša stvar, agencija "Leo Barnet", i

- ITAK- Govori ljubezen, kreativni direktor i scenarista Aljoša Bagola, agencija Pristop.

Prijatelji manifestacije su: mts, Samsung, Sensation refresh drink, Black ''n'' Easy, Frikom, Uniqa, Avon i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, navodi se u saopštenju.

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.