Izvor: NoviMagazin.rs, 27.Nov.2015, 23:34 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Srpske reklame u svetskoj selekciji Noći Reklamoždera
Tri reklame iz Srbije i jedna iz Slovenije ušle su u selekciju svetske turneje Noći Reklamoždera, u konkurenciji više od 20.000 reklama iz celog sveta, saopštila je danas agencija SuperStar vorldvajd (worldwide), predstavnik Noći Reklamoždera za Adriatika region.
Iz agencije SuperStar vorldvajd navode da o tome koliki je ovo uspeh govori činjenica da u reklamoteku "Žan Mari Bursiko" godišinje stigne preko 20.000 reklama iz celog sveta, da bi nešto manje od 400, koje bira >> Pročitaj celu vest na sajtu NoviMagazin.rs << isključivo madam Bursiko, završile u šestočasovnom programu koji će u okviru svetske turneje videti ljudi u više od 160 gradova širom planete.
Među nešto manje od 400 reklama koje su ušle u svetsku selekciju programa Noć Reklamoždera, zahvaljujući agenciji SuperStar vorldvajd i Media Marketingu, najznačajnijem regionalnom medijskom partneru, na ovogodišnjoj mts Noći Reklamoždeara priznanje dobijaju:
- Beokonstruktivizam- Turistička organizacija Beograd - režija Boris Miljković;
- Drama u taksiju-Otelo-Jugoslovensko dramsko pozorište, agencija McCan;
- Jelen pivo - Naša stvar, agencija "Leo Barnet", i
- ITAK- Govori ljubezen, kreativni direktor i scenarista Aljoša Bagola, agencija Pristop.
Prijatelji manifestacije su: mts, Samsung, Sensation refresh drink, Black ''n'' Easy, Frikom, Uniqa, Avon i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, navodi se u saopštenju.