
Izvor: Deutsche Welle, 06.Okt.2023, 08:08
Razgovor sa kol-centrom: algoritam nas sluša
Mnogi kol-centri koriste veštačku inteligenciju za procenu razgovora sa klijentima. Istraživanje bavarskog javnog servisa „Bajerišer rundfnk“ pokazuje da takav softver može i da prepozna emocije. A to je problematično.
Povezane vesti
Algoritam nas sluša: Zašto se razgovori sa kol-centrima snimaju?
Izvor: Danas, 06.Okt.2023
Mnogi kol-centri koriste veštačku inteligenciju za procenu razgovora sa klijentima.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Deutsche Welle. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Deutsche Welle. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.