Izvor: VOA, 25.Jul.2016, 22:29 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kraj ere Yahoo-a, nekadašnjeg vladara interneta
Američka kompanija Verajzon saopštila je danas da je kupila onlajn giganta, Yahoo za 4,83 milijarde dolara. Ugovor, međutim, stupa na snagu početkom 2017. Glavni biznis posrnulog Yahoo-a uključuje prepoznatljive internet brendove kao što su Yahoo Imejl, Fantasy Sports, Flickr i Yahoo Search, kao i njihovu jedinicu tehnologije za oglašavanje. Yahoo je u poslednjih nekoliko godina zapao u probleme pod pritiskom konkurencije, a mnogi analitičari smatraju da je kompanija postala nerelevantna u mnogim ključnim tržišnim segmentima. Kompanija je prošle nedelje saopštila da je pretrpela gubitak od 440 miliona dolara u drugom kvartalu, ali da je upravni odbor postigao "veliki napredak u pogledu strateških alternativa." Bivša šefica Yahoo-a Marisa Majer, završila je karijeru tako što joj je isplaćeno 57 miliona dolara nadoknade za izgubljen posao. Eksperti navode da je Yahoo, osnovan 1994, izgubio trku sa Google-om i Fejsbukom, koji su se održali zahvaljui konstantnoj inovaciji. Pa ipak, Yahoo-a i dalje dnevno poseti milijardu korisnika interneta.