Izvor: Glas javnosti, 05.Sep.2010, 07:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Britanija uvodi kontrolu onlajn reklama
LONDON- Britanska Uprava za reklamne standarde (ASA) je saopštila da planira da sledeće godine uvede kontrolu onlajn reklama na korporativnim sajtovima i socijalnim mrežama.
Po rečima predsednika saveta direktora ASA Krisa Smita, projekat, koji treba da startuje u martu 2011, karakterisaće "sveobuhvatni pristup regulisanju reklame na Internetu".
Novi propisi omogućiće ASA da kontroliše reklamu, na primer, na socijalnim mrežama "Tviter" i "Fejsbuk" i čak i na sajtovima, >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << kao što je "Ju tjub" i imaće ovlašćenje da zabrani reklame koje dovode u zabludu.
ASA će objavljivati rezultate provere onlajn reklama u vidu specijalne "galerije" na svom sajtu.
U finansiranju tih provera će učestvovati i britanske medijske kuće, kao i pretraživači, poput "Gugla".
ASA sada nadzire reklamiranje na televiziji, radiju i u štampi, kao i reklamu na otvorenom.
Prošle godine je ASA dobila oko 3.500 pritužbi , ali nije imala nadležnost za delovanje u više od polovine reklama koje krše propise.
- Ovo je veliki korak. Ovo će osigurati da onlajn reklame budu isto tako strogo kontrolisane, kao i one u tradicionalnim medijima- ukazao je portparol ASA.