Izvor: JužneVesti.com, 10.Mar.2024, 10:17
SSP Niš: "Mediana" plaća spotove o pražnjenju kontejnera umesto da angažuje više radnika
Nove spotove o svojim aktivnostima niška JKP Mediana platiće parama građana 2,5 miliona dinara televiziji koju izabere na tenderu. Jelena Milošević iz Stranke slobode i pravde smatra da tim novcem Mediana zapravo kupuje lojalnost medija bliskih SNS-u da bi oni skrivali istinu od građana.
“Građane Niša skupo košta medijski mrak” - navodi narodna poslanica i predsednica Gradskog >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << odbora SSP-a. Kaže da tendere dobijaju uglavnom isti mediji, koji u zamenu za to šire propagandu da Nišlije žive u zlatnom dobu.
Novac iz budžeta dobijaju uglavnom jedni te isti mediji, slučajno bliski Srpskoj naprednoj stranci. Vlasnik Belamija Vitko Radomirović i firme povezane s njim dobijaju na desetine miliona novca svih građana. Tim novcem kupuje se lojalnost medija da skrivaju istinu od građana, da promovišu niške naprednjake i šire propagandu da živimo u zlatnom dobu - ističe Milošević.
Smatra da JKP Mediana treba da poveća broj radnika na terenu ako ih nema dovoljno, jer su u Nišu prepuni kontejneri i kante za smeće.
Umesto toga, Mediana plaća spotove da virtuelno gledamo i zamišljamo čist grad dok hodamo po smeću - navodi poslanica SSP-a.
Kaže i da se novac Nišlija troši nemilice i da je u javnim preduzećima previše radnika u administraciji.
U 2023, 2022. i 2021. godini Mediana je za takve reportaže izdvajala po 3 miliona dinara, a jula prošle godine iz tog preduzeća su naručili promotivni film od 22 minuta o čišćenju posle nevremena. On je koštao 297.000 dinara.
Svaki put do sada na tenderima su birali Belami vlasnika Vidosava Vitka Radomirovića.