Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju nakon samo jednog lošeg iskustva

Izvor: Danas, 27.Okt.2020, 12:09

Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju nakon samo jednog lošeg iskustva

Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju čije usluge koristi nakon samo jednog lošeg iskustva, pokazuje istraživanje SAS-a, globalnog lidera u analitici. Čak 90 odsto korisnika napustilo bi kompanije nakon dva do pet loših iskustava sa korisničkim servisom i prešlo kod konkurenata.

Nastavak na Danas...






Povezane vesti

Istraživanje: Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju nakon samo jednog lošeg iskustva

Izvor: Beta, 27.Okt.2020

Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju čije usluge koristi nakon samo jednog lošeg iskustva, pokazalo je istraživanje SAS-a, globalnog lidera u analitici."Čak 90 odsto korisnika napustilo bi kompanije nakon dva do pet loših iskustava sa korisničkim servisom i prešlo kod konkurenata. Istraživanje...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.