Izvor: Danas, 27.Okt.2020, 12:09

Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju nakon samo jednog lošeg iskustva

Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju nakon samo jednog lošeg iskustva

Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju čije usluge koristi nakon samo jednog lošeg iskustva, pokazuje istraživanje SAS-a, globalnog lidera u analitici. Čak 90 odsto korisnika napustilo bi kompanije nakon dva do pet loših iskustava sa korisničkim servisom i prešlo kod konkurenata.

Nastavak na Danas...






 Povezane vesti
Istraživanje: Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju nakon samo jednog lošeg iskustva

Istraživanje: Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju nakon samo jednog lošeg iskustva

Izvor: Beta, 27.Okt.2020

Svaki treći korisnik promenio bi kompaniju čije usluge koristi nakon samo jednog lošeg iskustva, pokazalo je istraživanje SAS-a, globalnog lidera u analitici."Čak 90 odsto korisnika napustilo bi kompanije nakon dva do pet loših iskustava sa korisničkim servisom i prešlo kod konkurenata. Istraživanje...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.