Izvor: Blic, 11.Okt.2019, 14:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lav pivo započelo obnovu staništa orla krstaša

Lav pivo, najpopularniji domaći brend kompanije Carlsberg Srbija, predstavio je rezultate kampanje Lavovski za orlove, kojom su tokom letnjih meseci prodajom 0.5 flaše ovog brenda prikupljana sredstva za obnovu više staništa orla krstaša širom Vojvodine. Kampanja je sprovedena u saradnji sa Ministarstvom zaštite životne sredine i Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, a njen dugoročni cilj je obnavljanje brojnosti orla krstaša u Srbiji.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.