Izvor: S media, 09.Maj.2012, 12:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Clio nagrada za Folksvagen
Ova prestižna međunarodna nagrada za oglašavanje će biti dodeljena Folksvagenu na 53. godišnjoj dodeli CLIO nagrada 15. maja u Američkom muzeju prirodne istorije u Njujorku. Folksvagen je ovu nagradu dobio i 1999. i 2009. godine.
Džipovi do 15.000 evra
Olle Axelson napušta Volvo
Kako bez ”generalke” prevaliti 800.000 km?
Svake godine dodeljuje se CLIO nagrada za najboljeg oglašivača, brendu čije globalno >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << poslovanje dostiže maksimalnu kreativnost i demonstrira posvećenost inovacijama u oglašavanju. "Čast nam je što smo dobili ovu nagradu i posvećeni smo oglašavanju koje odražava kreativni duh, originalnost i strast koji definišu Folksvagen brend. Ovim dostignućem se potvrđuje predanost našeg tima na globalnom nivou", rekao je Luca de Meo, direktor marketinga Folksvagen Grupe.
"Celokupno oglašavanje VW Grupe u protekloj godini se zasnivalo na stvaranju nasleđa brenda o ljudskim pričama na jedan jednostavan i snažan način, i drago nam je da se ljudi pronalaze u našim reklamama."
Folksvagen je dobio 15 CLIO nagrada za individualne reklamne kampanje na svetskom nivou i to u različitim medijima, uključujući film, interaktivno, štampu i out-of-home. Među nagrađenim reklamama ove godine su "The Bark Side" i "The Dog Strikes Back", Jetta "Flyboy" i Passat "Change Room".
(S media foto:coldf.deviantart.com)
Pogledaj vesti o: Nju Jork
Volkswagen je dobio Clio nagradu 2012. kao najveći globalni oglašivač godine
Izvor: Moto.rs, 09.Maj.2012
Svake godine dodeljuje se CLIO nagrada za najboljeg oglašivača, brendu čije globalno poslovanje dostiže maksimalnu kreativnost i demonstrira posvećenost inovacijama u oglašavanju. "Čast nam je što smo dobili ovu nagradu i posvećeni smo oglašavanju koje odražava kreativni duh, originalnost...