Preduzeća iz Srbije na prehrambenom sajmu u Moskvi

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 10.Apr.2021, 11:26

Preduzeća iz Srbije na prehrambenom sajmu u Moskvi

Svoju ponudu i izvozni potencijal u Rusiji promovisaće 11 domaćih kompanija, saopštila je Privredna komora Srbije.

Na najvećoj izložbi prehrambene industrije u Rusiji i ZND, u okviru Nacionalnog paviljona Srbije proizvodne programe i izvozne kapacitete predstaviće Mlekara Šabac, Mlekara Ub, Imlek, Padinska Skela, Carnex Vrbas, Industrija mesa Topola, Bačka Topola, Masli, Leskovac, Zlatiborac, Beograd, Itn Group, Beograd, Master Fruits, Beograd, Mambikom Agrar, Beograd, i >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << Mirax Agrar Beograd.

Na sajmu u Moskvi biće predstavljena ponuda srmznutog voća i povrća, mleka i mlečnih proizvoda, suhomesnatih -delikatesnih proizvoda, gotovih jela i pašteta, kao i sušenog voća.

"Tržište Rusije i ZND je ogromno i treba u što većoj meri iskoristiti taj potencijal, a PKS i njeno predstavništvo u Moskvi intenzivno rade na povezivanju srpskih proizvođača i ruskih kupaca“, rekao je Dejan Delić, direktor Predstavništva PKS u ruskoj prestonici.

Zahvaljujući jedinstvenom, preferencijalnom trgovinskom sporazumu sa Ruskom Federacijom i bescarinskom izvozu na tržište sa više od 144 miliona stanovnika, srpski proizvodi su u startu konkurentniji u odnosu na druge, uvozne proizvode ocenio je Delić.

U saopštenju OPKS navodi se da je tokom 2020. godini Srbija u Rusiju najviše izvozila sveže jabuke, soju, sir, breskve i nektarine, hranu za pse i mačke, sadnice voća, sveže jagode, smrznuto voće, maline i kupine, a i pored svih otežavajućih okolnosti usled pandemije, srpski izvoz beleži pozitivne rezultate i rast od 5,2 odsto.

Sajam Prodekspo svake godine poseti oko 70.000 posetilaca iz više od 110 zemalja, a ove godine se očekuje više od 2660 izlagača iz 73 zemlje sveta, uz posebne mere zaštite, uključujući u izmenu vazduha u halama više puta u toku sat vremena.

Posebno pravilo je da boravak jedne osobe na četiri kvadratna metra i obaveza da svaki uzorak za degustaciju mora biti posebno upakovan.

Poslovni razgovori biće dozvoljeni "1 na 1", a na svakom štandu će biti postavljene zaštitne pleksiglas pregrade kao dodatna sigurnost prilikom poslovnih razgovora između izlagača i poslovnih partnera.

Ovo je drugi sajam u 2021. i od početka pandemije kovid 19 na kome kompanije iz Srbije svoju ponudu predstavljaju uživo, uz prisustvo predstavnika firmi, PKS i RAS, navodi se u saopštenju.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.