
Izvor: NaDlanu.com, 03.Apr.2012, 14:11 (ažurirano 02.Apr.2020.)
The Sales experience
U organizaciji agencije The P. World, najveći svetski giganati u oblasti prodaje okupiće se na događaju "The Sales experience" 7. maja u hotelu "Zira".
Počinje odbrojavanje! Nekoliko nedelja deli nas od dolaska vrhunskih stručnjaka u oblasti prodaje kompanija Raiffeisen Bank International- London, Philips- Global, e bay- Europe, Sony Ericsson- Global, Google, Xerox Nordic, koji će na događaju „The Sales experience“ 7. maja 2012. godine u hotelu Zira pokazati kako i u vremenima svetske ekonomske krize i recesije postižu neverovatne rezultate i povećavaju profit. Svi posetioci će moći da se uvere zašto su događaji u organizaciji agencije The P. World događaji o kojima se najviše priča, a zašto će "The Sales experience" postati doživljaj o kojem će se tek pričati.Agencija The P. World, glavni organizator događaja, „The Sales Experience“, lokalnim ekspertima predstavlja još jednu u nizu razmenu znanja u jednoj od najbitnijih oblasti poslovanja kompanija današnjice - oblasti prodaje. Ovaj interaktivni događaj ima za cilj da pomogne učesnicima da pobede konkurenciju i istaknu svoju poziciju lidera. "Тhe Sales Experience" će u toku jednodnevnih interaktivnih predavanja, vežbi i diskusija razmeniti sa domaćim ekspertima saznanja u vezi sa najrazličitijim pitanjima u oblasti prodaje: Kako da postanete tržišni lider kroz impelementaciju prave strategije prodaje; Analiza poslednjih trendova u oblasti prodaje; Osiguravanje pozitivnog ROI-a u toku kreiranja veće prodaje; Efektivni načini da pobedite konkurenciju i postanete lider na tržištu;The P. World pomera granice za svaki naredni događaj i okuplja najveće svetske profesionalce iz najmoćnijih globalnih kompanija. „The Sales experience“ okupiće stručnjake iz najvećih svetskih kompanija iz oblasti prodaje, jer iza neverovatne produktivnosti i uspešnih strateških poteza kompanija kao što su Google ili Raiffeisen Bank International, stoji odeljenje prodaje koje je direktno zaslužno za planetarne uspehe u poslovanju koji ove kompanije čini jednim od najmoćnijih brendova današnjice sa pozicijom na samom vrhu svetske poslovne scene decenijama unazad.„Sektor prodaje ima ključnu ulogu, posebno u vreme jedne od najvećih ekonomskih kriza koje svet pamti. Zato smo odlučili da organizujemo događaj koji će okupiti vrhunske svetske stručnjake u oblasti prodaje, koji i u vreme najveće recesije omogućavaju sjajan profit svojim kompanijama primenjujući svoja iskustva i kreiraju neverovatne strategije prodaje. Upravo oni dokazaće da 2012. može postati godina o kojoj ste sanjali, ali samo ako ste imali pravu strategiju prodaje i ako ste je implementirali na pravi način.” izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije The P. World. PROČITAJTE EKSKLUZIVNI INTERVJU KOSTE PETROVA ZA NADLANU.COM„Тhe Sales experience“ podržali su: Ekskluzivni medijski prijatelj projekta - dnevne novine Press; Medijski prijatelji projekta: Marketing mreža, Profit, Infostud, Biznis i finansije, WebGazda doo - Zepter Digital Media, E kapija, Radio 3, Na dlanu.com, Hit music FM, Market network, Belgrade in your pocket, Belgrade info box, Informativni servis IT Događaji.Za više informacija u vezi sa "The Sales experience“, posetite www.thepworld.com