Izvor: NoviMagazin.rs, 24.Okt.2020, 13:39

Intervju Predrag Kurčubić, direktor Ipsos stratedžik marketinga: Evidentan je trend depopulacije


					Intervju Predrag Kurčubić, direktor Ipsos stratedžik marketinga: Evidentan je trend depopulacije

Predrag Kurčubić je izvršni direktor Ipsos stratedžik marketinga za područje Zapadnog Balkana, vodi prestižnu i nesumnjivo u svim oblastima najuticajniju istraživačku agenciju. Sedište mu je u Beogradu, u koji se vratio posle tri godine rada u Londonu, u Ipsosu.
Iako je ova kompanija, preciznije istraživačka agencija, u Srbiji prepoznatljiva po političkim istraživanjima javnog mnjenja, posebno oko izbora, to je tek dvadeseti deo njihovih aktivnosti. Malo više u jeku izbornih kampanja, čestih u regionu. Ipak, za početak razgovora gospodina Kurčubića pitamo koliko je aktuelna višemesečna kriza izazvana koronavirusom uticala na poslovanje istraživačkih agencija. I Ipsosa. “Promenilo se mnogo toga,...
Pogledaj vesti o: London

Nastavak na NoviMagazin.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta NoviMagazin.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta NoviMagazin.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.