Mazdina vozila imaju najnižu potrošnju u SAD

Izvor: Nacionalna klasa, 28.Dec.2015, 15:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mazdina vozila imaju najnižu potrošnju u SAD

Prema izveštaju o trendovima potrošnje goriva za laka vozila agencije EPA (Environmental Protection Agency), Mazdini automobili ponovo su najefikasniji u SAD-u. Japanska marka našla se na vrhu liste proizvođača za modelsku godinu 2014, što joj je treće uzastopno prvo mesto, a prema preliminarnim brojkama agencije EPA također je vodeća za modelsku godinu 2015.

Prosečna prilagođena potrošnja goriva (kombinovani ciklus) za sve Mazde modelske godine 2014. prodate u SAD-u >> Pročitaj celu vest na sajtu Nacionalna klasa << bila je 8,0 l/100 km, što predstavlja poboljšanje od gotovo 5% u odnosu 2013. godinu, s emisijom CO2 od 188 g/km, što je 9% niže. Ukupni prosek za tržište SAD-a je 9,7 l/100 km i 227 g/km. Prilagođene EPA vrednosti odražavaju potrošnju goriva i emisiju CO2 mnogo bliže stvarnim uslovima vožnje od NEDC vrednosti koje se koriste u Evropi.

Ovaj uspeh se u velikoj meri može pripisati Mazdinoj SKYACTIV tehnologiji, koja obuhvata iz temelja razvijenu novu generaciju motora, menjača, ogibljenja i karoserija. SKYACTIV je osnova za celokupnu aktuelnu generaciju Mazdinih modela male mase koji su osvojili brojne nagrade za svoju izvanrednu kombinaciju efikasnosti, sigurnosti, performansi i užitka u vožnji. Rezultati agencije EPA takođe odražavaju strategiju kompanije prema optimizaciji unutrašnjeg izgaranja, pre svega u njenim atmosferskim SKYACTIV-G benzinskim motorima.

U ime beskompromisne efikasnosti u stvarnim uslovima vožnje, Mazda se suprotstavila prevladavajućem trendu autoindustrije prema smanjenju zapremnine i korišćenju turbo punjača i ponovo postigla prvo mesto, uprkos tome što u ponudi nema ni hibridnih, električnih vozila, kao ni izuzetno efikasnih SKYACTIV-D dizel motora, koji se ne prodaju u Severnoj Americi. Sa svojom aktuelnom generacijom SKAYACTIV motora, japanski proizvođač je uspeo podići ukupnu efikasnost svoje game automobila za više od 30% u odnosu na 2008. godinu. Mazda nastoji da postigne podjednako poboljšanje sa svojom sledećom SKYACTIV generacijom.
Pogledaj vesti o: Japan

Nastavak na Nacionalna klasa...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nacionalna klasa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nacionalna klasa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.