Mazda2 Facelift

Izvor: B92, 04.Nov.2010, 11:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mazda2 Facelift

Prerađena Mazda2, kako kažu iz japanske kompanije, sprovodi Mazdinu strategiju i "cilj joj je da postane najbolji među modelima koji ne spadaju u premijum segment".



Kada je na jesen 2007. godine predstavljena Mazda2 druge generacije, bila je nešto kraća i čak 100 kilograma lakša od prethodnice. Kako kažu iz Mazde, dizajneri i konstruktori vodili su se tzv. "gram-strategijom", olakšavajući svaki >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << deo karoserije, mehanike, opreme.

"Prednost male mase ogledala se u odličnim performansama, izrazito agilnom ponašanju u vožnji i vrlo niskoj potrošnji goriva. Kako ne bi bila ugrožena sigurnost putnika, u izradi karoserijske strukture uveliko je korišćen skupi čelik visoke i ultravisoke čvrstoće, a potvrda dobro odrađenog posla došla je s maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP testu", navode iz ove kompanije.

Mazda2 je 2008. godine nagrađena titulom Svetskog automobila godine.

Posle nešto više od tri godine stiglo je vreme za doterivanje, ali ovog puta "nije bilo potrebe za revolucijom, već su samo dorađeni detalji tamo gde je bilo prostora za poboljšanja".

Kod eksterijera, uočljivi su nova prednja maska s naglašenijim petougaonim prorezom za vazduh, kao kod ostalih aktuelnih Mazdinih modela. Nov je i dizajn naplataka, a na raspolaganju su i dve nove boje.

Veće promene vidljive su u unutrašnjosti: novi dizajn instrument-table, novi prekidači, redizajnirana ostava za stvari ispred suvozača, nove presvlake sedišta.

"Okruženje vozača sada deluje skuplje i finije, a većoj udobnosti doprinose i bolja zvučna izolacija i za nijansu mekše podešeno vešanje", ističu iz Mazde.

Unapređeni su i pogonski agregati, koji sada zadovoljavaju Euro5 normu, a prosečna potrošnja 1,3-litarskih benzinaca (sa 75 ili 84 KS) sada iznosi 5,1 l/100 km. Novost u ponudi je kombinacija 1,5-litarskog benzinca sa 102 KS i automatskog menjača, a isti motor s ručnim menjačem namenjen je sportskoj verziji GTA.

Ponuda počinje verzijom 1.3i CE Plus gde u okviru serijske opreme stoje: ABS, šest vazdušnih jastuka, klima-uređaj, centralno daljinsko zaključavanje, električni podizači prednjih stakala, električno podesivi i preklopivi spoljni retrovizori sa grejanjem, kao i CD-radio i putni računar.

Vrh ponude je Mazda2 1.5i GTA koja, osim veće snage i boljih performansi, u serijskoj opremi nudi grejanje prednjih sedišta, tempomat, senzore za kišu, kao i sportski optički paket sa 16-colnim aluminijskim naplacima, aerodinamičkim pragovima i zadnjim krovnim spojlerom.

Sve Mazde2 od sada serijski stižu sa garancijom od 5 godina ili 150.000 km.

Mazda2 Facelift na naše tržište stiže u januaru 2011. pa će tada biti poznate cene za ovaj model.

Mazda: SkyActive tehnologija

Saznajte više o konceptu Mazda Shinari

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.