
Izvor: RTS, 25.Maj.2020, 19:52
Predizborna kampanja 25. maja
U predizbornom programu emitovanom na 11 vodećih medijskih stanica u Srbiji od 11. do 15. maja, najveću pažnju dobili su analitičari – više od trećine vremena, navodi se u izveštaju REM-a. Od političkih stranaka i koalicija koje izlaze na izbore ili se zalažu za bojkot, najzastupljeniji je bio Savez za Srbiju sa 14,91 odsto vremena. Na drugom mestu našla se izborna lista "Aleksandar Vučić – Za našu decu" sa 9,33 odsto prostora na televizijama u istom periodu. Predizbornim temama ubedljivo najviše pažnje posvetila je televizija N1.
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.