
Izvor: Unicef Srbija, 22.Maj.2012, 16:21 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Promocija kampanje „Hit je biti sit, a fit“
Beograd, 24. maj 2012 - Delhaize Srbija u saradnji sa Kancelarijom UNICEF-a u Srbiji pokrenula je kampanju promovisanja zdravih stilova u ishrani dece i adolescenata pod nazivom "Hit je biti sit, a fit" u želji da doprinese razvijanju svesti o značaju...
Pogledaj vesti o: Grčka
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Unicef Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Unicef Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.