Izvor: Unicef Srbija, 22.Maj.2012, 16:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Promocija kampanje „Hit je biti sit, a fit“

Beograd, 24. maj 2012 -  Delhaize Srbija u saradnji sa Kancelarijom UNICEF-a u Srbiji pokrenula je  kampanju promovisanja  zdravih stilova u ishrani  dece i adolescenata  pod nazivom "Hit je biti sit, a fit" u želji da doprinese razvijanju svesti o značaju...
Pogledaj vesti o: Grčka

Nastavak na Unicef Srbija...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Unicef Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Unicef Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.