Popularni brend širi svoje tržište

Izvor: Capital.ba, 09.Mar.2024, 15:08

Popularni brend širi svoje tržište

VARŠAVA – Poljska modna grupacija LPP planira da tokom ove godine otvori 300 novih Sinsay prodavnica na evropskom tržištu. FOTO: Pixabay LPP će u širenje maloprodajne mreže investirati 200 miliona evra, izjavio je finansijski direktor LPP grupe Przemysław Lutkiewicz. On je dodao da su optimisti uprkos teškoj godini i posljedicama pandemije koje su još uvijek vidljive. Grupa se oslanja i na novi logistički centar koji je otvoren u 2023. godini i koji pokriva tržišta Rumunije, Srbije, >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << Bugarske, Hrvatske, Grčke, Severne Makedonije i Mađarske. Trenutno ima oko 11.000 zaposlenih radnika u prodavnicama i sedištima, piše Retail Serbia. Sinsay posjeduje 523 fizičke prodavnice u 18 zemalja, od kojih se na teritoriji Srbije nalazi 40 prodajnih mesta, takođe ima i aktuelnu online prodaju u 16 zemalja. LPP je u 2023 otvorio prve Sinsay prodavnice u Grčkoj a početkom ove godine otvorene su kancelarije u Istanbulu i Barseloni. Brend Mohito koji posluje u okviru LPP grupe planira uskoro da otvori prve prodavnice u Italiji. Чланак Popularni brend širi svoje tržište се појављује прво на Capital.ba - Informacija je capital.
Pogledaj vesti o: Grčka

Nastavak na Capital.ba...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.