Izvor: S media, 09.Feb.2013, 19:17 (ažurirano 02.Apr.2020.)
DOBAR KONKURS GARDEROBU SKIDA: Fejsbuk zatrpan golotinjom otkako je prodavnica pozvala kupce da objave golišave slike ako hoće nagrade (FOTO)
Skandinavska kompanija ISAK, specijalizovana za dizajn predmeta za domaćinstvo, pozvala je parove da na Fejsbuk postave svoje golišave fotografije, s tim što će par najsličniji njihovom zaštitnom znaku, crtanom vikinškom paru Blosom i Bil, koji se na proizvodima kompanije pojavljuje u različitim stepenima razodenutosti, dobiti specijalnu nagradu za >> Pročitaj celu vest na sajtu S media << Dan Zaljubljenih.
Odziv je veliki, fotografije su relativno pristojne, jer je kandidatima sugerisano da na fotografijama ne treba da se vide “genitalije, zadnjica, bradavice i dojke”, ali sajt kompanije je istovremno zatrpan i gnevnim pismima korisnika Fejsbuka, koji nisu ni malo oduševljeni ovakvom kampanjom.
Kao odgovor onima koji se bune, šefica i osnivač kompanije Sandra iskson postavila je golišavu fotografiju sebe i svog supruga.
Blosom i Bil, vikinški crtani par koj rpedstavlja zaštitni znak kompanije
(S media/Blic)
Foto: Dailymail/Caters News Agency