UEPS panel: Obrazovanje za digitalne tehnologije – za šta univerziteti spremaju studente, a šta kompanije očekuju od njih

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Maj.2018, 08:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

UEPS panel: Obrazovanje za digitalne tehnologije – za šta univerziteti spremaju studente, a šta kompanije očekuju od njih

U programima zemalja Evropske unije se kontinuirano poziva na poboljšanje kvaliteta digitalnih veština i njihovog plasmana na tržištu rada. Odnedavno je i Srbija intenzivnije pokrenula ovu temu. Cilj panela je diskusija kako se kod nas gleda na potrebe za digitalnim veštinama, prvenstveno nastavnika kroz celu vertikalu obrazovanja kao i s kojim veštinama danas mladi izlaze na tržište rada, te kakve su potrebe naših agenija i njihovih klijenata – kako bi se u međusobnom dijalogu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << bolje sagledalo trenutno stanje i iznedrili predlozi za dalja unapređenja.

Najnovija istraživanja pokazuju da su privredna društva u regiji u nedovoljnoj ili još uvek u ne tako dovoljnoj meri usvojila digitalni način poslovanja. Takođe, pokazuju da većina velikih kompanija i dalje zaostaje u procesu digitalne transformacije i modernizacije poslovanja. Nove tehnologije i digitalna transformacija morale bi biti na listi top prioriteta u razvoju velikih kompanija, smatraju stručnjaci. Zajednički cilj svih je svakako da stvorimo vrhunske stručnjake koji će znati da najnovije tehnologije uspešno primene u praksi.

Panelisti su:

• prof. dr Slavica Cicvarić Kostić, Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

• prof. dr Nataša Krstić, Fakultet za medije i komunikacije, Univerzitet Singidunum

• Nikola Parun,PR,Digital & Media Manager, Ovation BBDO

• Srđan Vasić, osnivač i direktor,Mosquito Video & Animation

• Danica Marković, Account Manager, Homepage

• Ivan Rečević, MarTech konsultant, Gaia Consulting

Na panelu će se razgovarati o sledećim temama:

• Gde su danas na mapi susretanja univerzitet i privreda kad je reč o obrazovnim profilima za digitalne tehnologije?

• Da li su univeziteti spremni da iznedre komletnog stručnaka koga “predaju” privredi po principu “ključ u ruke”?

• Šta privreda traži, a šta univerziteti nude?

• Da li privreda iskazuje jasno svoje potrebe i spremnost na potpunu transformaciju ili se transformiše parcijalno?

• Kako se mladi stručnjak obrazovan za posao koju podrazumeva visok stepen individulaizma uklapa u timove?

• Može li izvrsno pismen mladi stručnjak u digitalnim tehnologijama da prepoznaje I razume strateške elemente i procese planiranja?

• Kakva je trenutno praksa koju pohađaju studenti i šta mogu da nauče?

• Može li kompanija nešto da nauči od kreativnog studenta na praksi?

• Šta kažu mladi stručnjaci u agencijama zaposleni u digitalnim tehnologijama?

• Da li kompanije treba da se prilagođavaju i transformišu ili je nova znanja moguće optimalno inkorporirati u postojeće organizacione sisteme?

• Koju vrstu poslodavaca priželjkuju studenti završnih godina, i koje organizacije su im prvi izbor?

• Kakav je stav mladih ka preduzetništvu?
Pogledaj vesti o: Evropska Unija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.