Izvor: Beta, 15.Mar.2016, 13:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ljajić: Sve bolja zaštita potrošača

Ministar trgovine Srbije Rasim Ljajić rekao je danas da je u Nacionalnom registru za prigovore potrošača prošle godine bilo 14.500 pritužbi, što je za 2.000 manje nego u 2014. godini."Verujemo da je smanjenje broja pritužbi posledica većeg nivoa zaštite potrošača i povećane svesti trgovaca u odnosu prema potrošačima, ali još ne možemo da kažemo da je stanje idealno", rekao je Ljajić novinarima povodom Svetskog dana potrošača.On je u tržnom centru Delta siti u Beogradu gradjanima delio pisana uputstva o zaštiti prava potrošača.Po rečima Ljajića, najviše pritužbi potrošača odnosilo se na kupovinu obuće, mobilnih telefona, računara, nameštaja, televizora i odeće.Najveći broj ...
Pogledaj vesti o: Rasim Ljajić

Nastavak na Beta...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Ljajić: Sve bolja zaštita potrošača

Izvor: NoviMagazin.rs, 15.Mar.2016

Ministar trgovine Srbije Rasim Ljajić rekao je danas da je u Nacionalnom registru za prigovore potrošača prošle godine bilo 14.500 pritužbi, što je za 2.000 manje nego u 2014. godini..."Verujemo da je smanjenje broja pritužbi posledica većeg nivoa zaštite potrošača i povećane svesti trgovaca...

Nastavak na NoviMagazin.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.