Lidl se izvinio zbog kampanje u Srbiji koja je percipirana kao mizogina

Izvor: Beta, 05.Okt.2018, 21:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lidl se izvinio zbog kampanje u Srbiji koja je percipirana kao mizogina

Nemačka kompanija "Lidl" saopštila je danas da joj izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji u delu javnosti shvaćena "na način na koji nisu nameravali"."Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je 'Lidl' prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta", naveo je "Lidl" i najavio da će uskoro emitovati nastavak reklame, preneo je Mondo.Predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost i potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović kritikovala je kompaniju "Lidl" zbog reklame u kojoj, kako je navela "ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet", ocenivši da to "ne nosi dobru poruku gradjanima i posebno gradjankama Srbije".Kompanija "Lidl" navela je da povezivanje bilo kog od likova u reklami sa samo jednim atributom nije bila njena namera i da je ideja za tu kampanju potekla iz gramatike srpskog jezika u kojem je reč kvalitet muškog roda, a reč cena ženskog."Lidl" je naveo i da kao društveno odgovorna kompanija u svim segmentima poslovanja poštuje princip ravnopravnosti i da duboko ceni napore koje ulažu institucije, organizacije civilnog društva i pojedinci u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima.

Nastavak na Beta...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Lidl: Naša kampanja nema za cilj da bilo koga omalovažava

Izvor: N1 televizija, 05.Okt.2018

Nemačka kompanija "Lidl" saopštila je da izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja "Savršen par", kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji, u delu javnosti shvaćena "na način na koji nisu nameravali"..."Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već...

Nastavak na N1 televizija...

Lidl se izvinio zbog kampanje u Srbiji koja je percipirana kao mizogina

Izvor: Radio 021, 05.Okt.2018

Nemačka kompanija "Lidl" saopštila je danas da joj izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji u delu javnosti shvaćena "na način na koji nisu nameravali"..."Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava,...

Nastavak na Radio 021...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.