DS: “Izbor za bolji život - Boris Tadić”, SNS: Pokrenimo Srbiju

Izvor: Blic, 16.Mar.2012, 16:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DS: “Izbor za bolji život - Boris Tadić”, SNS: "Pokrenimo Srbiju"

Demokratska stranka i njeni koalicioni partneri dogovorili su se o nazivu liste i sloganu s kojim će izaći na predstojeće izbore. Lista će se zvati “Izbor za bolji život - Boris Tadić”, dok će moto kampanje, kako saznajemo, biti “Posao, investicije, sigurnost”.

Evropska unija i Kosovo posle dugo vremena neće biti dominantne teme u predizbornoj kampanji. I demokrate će, poput većine drugih partija, u prvi plan staviti ekonomske segmente svog >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << programa i pokušati da privuku birače planovima o investicijama i zapošljavanju.

- Kampanja će se temeljiti na priči o očuvanju postojećih i otvaranju novih radnih mesta. Takođe, namera DS je da posle izbora privuče nove investitore i predstavi način na koji će se izaći iz postojeće ekonomske krize i sačuvati privreda - navodi sagovornik "Blica”.

”Izbor za bolji život”

Izborna lista čiji će stožer biti DS zvaće se „Izbor za bolji život - Boris Tadić", a na njoj će, osim demokrata, biti još Socijaldemokratska partija Srbije, Liga socijaldemokrata Vojvodine, Zeleni Srbije, Demokratski savez Hrvata i Demohrišćanska stranka Srbije.

Demokratska stranka Srbije juče je usvojila izborni slogan pod nazivom "Za Srbiju, znaš zašto”; čime je, kako je saopšteno, počela predizborna kampanja te partije. Iako su već raspisani izbori, osim ove dve stranke, još samo tri izborne liste dobile su svoje slogane.

Koalicija okupljena oko naprednjaka u kampanju izlazi sa porukom "Pokrenimo Srbiju”, a u njoj će dominirati, kao i kod demokrata, priče o ekonomiji, zapošljavanju i investicijama. Ujedinjeni regioni Srbije su se opredelili za slogan "Jaki regioni, jaka Srbija”, a kako je ranije poručeno iz te stranke, insistiraće na decentralizaciji, reformama ekonomskog i poreskog sistema, duplo većim izdvajanjima za poljoprivredu i slično. Partije okupljene oko Liberalno demokratske partije jedine će u kampanji insistirati na evrointegracijama i njihov slogan će biti "Istina”.

Prvoslav Plavšić, stručnjak iz oblasti komunikacija, kaže za "Blic” da je od ponuđenih poruka najubedljivija poruka URS.

- U sloganu Ujedinjenih regiona prepoznatljiva je njihova politika, dok je poruka DSS zagonetna. Nisam siguran da je ona dovoljno dobra za stranku koja ima niži rejting. Slogan naprednjaka je motivacioni, ali je suviše uopšten - smatra Plavšić.

On navodi da bi svaki slogan trebalo da ima svoju funkciju i da bi tokom kampanje trebalo da dobije na smislu.

- Kod nas još dominiraju velike teme i krupne reči, zbog čega su slogani banalizovani. U Australiji je, na primer, jedan predsednički kandidat pre nekoliko godina imao slogan "Nije porez 10,5, već 7,5 odsto” i u njemu se mogla prepoznati njegova politika. Poslata je poruka biračima da se on bori za smanjenje poreza i po tome će biti upamćen. U kampanji treba izbegavati opšte i krupne teme i neodređenost. Ljudi danas ne znaju čiji je slogan bio "Srbija je svet” ili "Od nas zavisi”. On treba da bude poklič, a ne tema - zaključuje Plavšić.

Povezane vesti: Izborna lista DS: "Izbor za bolji život - Boris Tadić" "Dveri" izlaze samostalno na izbore DS, DSHV i SDPS zajedno na izborima u Subotici Dačić: Izbori na Kosovu završena priča SNS počela kampanju, Nikolić pozvao Tadića da raspiše predsedničke izbore
Pogledaj vesti o: Boris Tadić,   Evropska Unija,   Autonomna pokrajina Kosovo i Metohija

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.