Za milenijalse usluge Google-a i Apple-a popularnije od bankarskih

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Okt.2016, 10:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Za milenijalse usluge Google-a i Apple-a popularnije od bankarskih

Više od 73 odsto predstavnika milenijumske generacije (Millennials) radije bi izabralo finansijske usluge Google-a i Apple-a, nego tradicionlnih banaka, a čak 68 odsto njih smatra da će se u narednih pet godina pristup novcu potpuno promeniti

Ovo su rezultati globalnog istraživanja koje je na regionalnoj konferenciji „Nova bankarska vizija“, posvećenoj trendovima u digitalnom i mobilnom bankarstvu, predstavio Pjotr Jelenski, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << direktor grupacije Asseco SEE. Na tom skupu saopšten je i podatak da čak svaki treći ispitanik, pripadnik generacija rođenih između 1981. i 2000. godine, misli da im banke u budućnosti neće biti potrebne. Rezultati regionalnog istraživanja o digitalnoj transformaciji poslovanja pokazuju da je svaka druga banka u regionu obezbedila mogućnost otvaranja računa van ekspoziture.

Banke najviše investiraju u mobilno bankarstvo, sinhronizaciju različitih kanala i servise kroz društvene mreže. Svaka druga banka ima veb sajt optimalizovan za pametne telefone ili tablete. Iako banke rade na obogaćivanju kanala preko kojih pružaju usluge klijentima, tek svaka treća se odlučuje za značajnije inovacije u toj sferi. Iako čak 75 odsto bankara misli da je digitalna strategija veoma bitna za poslovanje, tek 45 odsto banka kreiralo je takvu strategiju. Deset odsto banka izjasnilo se da digitalnu strategiju nemaju i da im nije potrebna, dok 43 odsto banaka namerava da u naredne dve godine kompletno digitalizuje ugovore sa svojim klijentima – kaže Jelenski.

Prema mišljenju bankara, sfera u kojoj banke u regionu zaostaju za konkurencijom jeste mobilno plaćanje. Odlazak u poslovnicu je i dalje najznačajniji kanal korišćenja bankarskih usluga kod 93 odsto anketiranih bankara, dok je udeo mobilnog bankarstva 42 odsto, pokazuju rezultati istraživanja koje je Asseco SEE sproveo među 140 bankara u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Crnoj Gori, Hrvatskoj, na Kosovu, u Sloveniji i drugim državama regiona.

Autor: M. S.

Izvor: Danas.rs

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Da li će inovacije smanjiti broj zaposlenih u bankama?

Izvor: N1 televizija, 11.Okt.2016

Više od 73 odsto milenijumske, digitalne generacije, radije bi izabralo finansijske usluge da im ih ponudi Google ili Apple - nego od tradicionalnih banaka...Čak 68 odsto njih smatra da će se u sledećih pet godina pristup novcu potpuno promeniti, jedno je od istraživanja predstavljenih na međunarodnoj...

Nastavak na N1 televizija...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.