Promocija Srbije na kineskoj platformi Alibaba

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 07.Sep.2019, 11:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Promocija Srbije na kineskoj platformi Alibaba

Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom, o turističkoj promociji Srbije na svim njenim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama Wechat i Vejbo, izjavio je danas ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Ljajić je novinarima u Sjamenu, gde predvodi delegaciju Srbije na Međunarodnom kineskom sajmu investicija i trgovine (CIFIT), rekao i da će na kineskoj >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << državnoj televiziji CHTV Srbija biti predstavljena i kao destinacija za snimanje filmova.

On je pojasnio da je ugovor potpisan s turističkom platformom Fligi, koja pripada Alibabi, a koji podrazumeva turističku promociju Srbije do 30. novembra ove godine na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama Wechat i Vejbo, koje su pandan Fejsbuku, Instagramu i Tviteru.

''Na svim platformama Alibabe, posebno na Fligiju, ali i na drugim kineskim platformama, kao što su Wechat i Vejbo, predstavićemo sve što Srbija može da ponudi u turističkom smislu. To je ogroman rezultat koji smo postigli posle dugo godina pregovora i razgovora sa kompanijom iz Kine'', rekao je Ljajić novinarima iz Srbije.

On je izrazio uverenje da će promocija Srbije na tim platformama uticati na povećanje broja turista iz Kine i istakao da je u prvih sedam meseci ove godine Srbiju posetilo najviše kineskih turista i da je broj njihovih dolazaka porastao za 39 odsto, dok je broj noćenja porastao za 51 odsto.

''To se do sada nikada nije dogodilo. Verujemo da će se taj trend nastaviti i tokom ove godine. Ugovor koji smo potpisali doprineće da u narednoj godini poraste broj kineskih turista u Srbiji'', naveo je ministar.

Ljajić je dodao da će na kineskoj državnoj televiziji CHTV biti prikazane dve emisije u kojima se Srbija promoviše kao destinacija za snimanje filmova.

''Time otvaramo još jedan segment saradnje u turističkom sektoru. Nadam se da nam dolaze još bolji dani kada je reč o saradnji Srbije i Kine u oblasti turizma'', rekao je Ljajić.
Pogledaj vesti o: Rasim Ljajić

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Nova saradnja: Srbija potpisala ugovor sa kineskim gigantom o promociji turizma

Izvor: B92, 07.Sep.2019

Sjamen -- Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor sa kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom...Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić je novinarima u Sjamenu, gde predvodi delegaciju Srbije na Međunarodnom kineskom sajmu investicija...

Nastavak na B92...

Promocija Srbije na kineskoj platformi Alibaba

Izvor: Radio 021, 07.Sep.2019

Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom, o turističkoj promociji Srbije na svim njenim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama Wechat i Vejbo, izjavio je danas ministar trgovine, turizma i telekomunikacija...

Nastavak na Radio 021...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.