Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 07.Sep.2019, 11:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Promocija Srbije na kineskoj platformi Alibaba
Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom, o turističkoj promociji Srbije na svim njenim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama Wechat i Vejbo, izjavio je danas ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
Ljajić je novinarima u Sjamenu, gde predvodi delegaciju Srbije na Međunarodnom kineskom sajmu investicija i trgovine (CIFIT), rekao i da će na kineskoj >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << državnoj televiziji CHTV Srbija biti predstavljena i kao destinacija za snimanje filmova.
On je pojasnio da je ugovor potpisan s turističkom platformom Fligi, koja pripada Alibabi, a koji podrazumeva turističku promociju Srbije do 30. novembra ove godine na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama Wechat i Vejbo, koje su pandan Fejsbuku, Instagramu i Tviteru.
''Na svim platformama Alibabe, posebno na Fligiju, ali i na drugim kineskim platformama, kao što su Wechat i Vejbo, predstavićemo sve što Srbija može da ponudi u turističkom smislu. To je ogroman rezultat koji smo postigli posle dugo godina pregovora i razgovora sa kompanijom iz Kine'', rekao je Ljajić novinarima iz Srbije.
On je izrazio uverenje da će promocija Srbije na tim platformama uticati na povećanje broja turista iz Kine i istakao da je u prvih sedam meseci ove godine Srbiju posetilo najviše kineskih turista i da je broj njihovih dolazaka porastao za 39 odsto, dok je broj noćenja porastao za 51 odsto.
''To se do sada nikada nije dogodilo. Verujemo da će se taj trend nastaviti i tokom ove godine. Ugovor koji smo potpisali doprineće da u narednoj godini poraste broj kineskih turista u Srbiji'', naveo je ministar.
Ljajić je dodao da će na kineskoj državnoj televiziji CHTV biti prikazane dve emisije u kojima se Srbija promoviše kao destinacija za snimanje filmova.
''Time otvaramo još jedan segment saradnje u turističkom sektoru. Nadam se da nam dolaze još bolji dani kada je reč o saradnji Srbije i Kine u oblasti turizma'', rekao je Ljajić.
Pogledaj vesti o: Rasim Ljajić
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Nova saradnja: Srbija potpisala ugovor sa kineskim gigantom o promociji turizma
Izvor: B92, 07.Sep.2019
Sjamen -- Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor sa kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom...Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić je novinarima u Sjamenu, gde predvodi delegaciju Srbije na Međunarodnom kineskom sajmu investicija...
Promocija Srbije na kineskoj platformi Alibaba
Izvor: Radio 021, 07.Sep.2019
Turistička organizacija Srbije (TOS) potpisala je ugovor s kineskom kompanijom Alibaba, koja se bavi globalnom onlajn trgovinom, o turističkoj promociji Srbije na svim njenim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama Wechat i Vejbo, izjavio je danas ministar trgovine, turizma i telekomunikacija...