Izvor: Danas, 12.Jan.2011, 20:24   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Brus Vilis iz DSS-a

Prateći pomno već dvadeset godina pogled Vojislava Koštunice, oftalmolozi, radoznalci i slučajni prolaznici primetili su da se u njegovom slučaju nikada ne zna kome tačno namiguje. Taj pogled, nalik na levi migavac, zagonetan ko Mona Lizin osmeh, svojevremeno je marketinški iskorišćen za kampanju „Ko uvek sme da vas pogleda u oči?“ Bio je to genijalan trik - ispostavilo se da Koštunica svakog i u svako doba sme da pogleda u oči. Pod uslovom da ga okače na bilbord i zamrznu ko Diznija.
Pogledaj vesti o: Vojislav Koštunica

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.