Neiskorišćeni medijski i komercijalni prihodi u sportu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Dec.2011, 16:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Neiskorišćeni medijski i komercijalni prihodi u sportu

ADVERTISER-SERBIA.COM / Sport poseduje izuzetan potencijal i zbog toga je svim društveno relevantnim činiocima važno da se što dublje povežu sa klubovima i savezima, zaključak je učesnika konferencije „Medijski i komercijalni izvori prihoda“... (KLJUČNE REČI: međunarodni sajam Ekonomija sporta; Danas Conference Center; direktor marketinga kompanije Telekom Srbija Jelena Stojanović; izvršni direktor Nielsen Audience Measurement Darko Broćić; AGB Nilsen; generalni sekretar Fudbalskog saveza Srbije Zoran Laković; direktor Turističke organizacije Beograda Dejan Veselinov; izvršni direktor Faktor plus Vladimir Pejić; direktor Lajv ETV produkcije Radomir Marković; sponzori; brendovi; brands; rejtinge gledanosti; istraživanje tržišta; media research; televizija Arena sport; web televizija; TV; internet; mediji)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.