SNS najzastupljenija u medijima

Izvor: Blic, 10.Feb.2014, 14:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SNS najzastupljenija u medijima

Beograd - U prvoj sedmici predizborne kampanje, u glavnim informativnim emisijama nacionalnih TV stanica najviše prostora dobili su predstavnici liste okupljene oko Srpske napredne stranke, čak 4054 sekunde, dok su na drugoj i trećoj poziciji, Građanski blok na čelu sa Borisom Tadićem i koaliicija SPS-PUPS-JS, bili upola manje zastupljeni.

Preduzeće za monitoring i analizu medija Kliping saopštilo je da je od 2. do 8. februara u glavnim informativnim emisijama nacionalnih >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << TV stanica (RTS1 - Dnevnik 2, TV Pink - Nacionalni dnevnik, TV B92 - Vesti u 6:30, TV Prva - Vesti, TV Happy - Telemaster) ukupno 13.154 sekunde, odnosno čak tri sata i 39 minuta posvećeno predizbornim aktivnostima političkih partija.

Najviše vremena za predizbornu kampanju izdvojila je TV Pink (3183 sekunde), a najmanje RTS1 (2216 sekundi). Od pojedinačnih političkih opcija, najviše prostora u medijima su dobili predstavnici liste okupljene oko Srpske napredne stranke - čak 4054 sekunde, dok su na drugoj i trećoj poziciji Građanski blok, koji predvodi Boris Tadić,

sa 1992 sekunde i koalicija SPS-PUPS-JS sa 1614 sekundi. U analizi se ocenujuje da mediji, u poređenju sa izborima 2012. godine, najviše pažnje i ovog puta posvećuju vladajućoj političkoj opciji - koaliciji oko SNS, s tim što ovoga puta to nije samo posledica medijskog favorizovanja, već i blage nespremnosti među opozicionim strankama na samom početku kampanje.

Dok su SNS, i u blažoj meri SPS i DŠ, od prvog dana započeli kampanju, opocizione stranke su uglavnom bile zauzete pregovorima o mogućim koalicijama, navodi Kliping.

Ovogodišnja kampanja je, ističe se, već od samog početka, negativnija u odnosu na kampanju od pre dve godine. Znatno je veći broj priloga u kojima stranke kritikuju, optužuju ili ismevaju jedna drugu.

Kao poseban kuriozitet Kliping beleži da je gotovo pola medijskog prostora koji je dobio Građanski blok Borisa Tadića posvećeno napuštanju stranke funkcionera DS i

njihovom prelasku na Tadićevu stranu, pa se može reći da je ovoga puta, za razliku od prethodnih izbora, Demokratska stranka glavna meta negativne kampanje.

U prvoj sedmici ovogodišnje kampanje RTS1 na najravnopravniji način izveštavao o političkim partijama, dok s druge strane, TV Prva u svom izveštavnju pravi najveću razliku između naprednjaka i ostalih političkih partija, gde čak 42 odsto ukupnog predizbornog izveštavanja odlazi na SNS, naveo je Kliping.

Najčitanije SADA:

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.