Kampanja će koštati 30 miliona evra!

Izvor: Press, 12.Mar.2014, 08:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kampanja će koštati 30 miliona evra!

Zoran Stojiljković, član Odbora Agencije za borbu protiv korpupcije, ocenjuje za "Blic" da će i u ovoj kampanju stranke neracionalno trošiti novac, iako i dalje duguju za prethodnu.
"Mnoge partije su u ovu kampanju ušle su sa dugovima i biće oslonjene na novac koji dobijaju iz budžeta. Ipak, naprednjaci će iskoristiti sve kapacitete kako bi na izborima osvojili više od polovine mandata u Skupštini. Mimo svojih mogućnosti novac će trošiti stranke koje hoće da prežive >> Pročitaj celu vest na sajtu Press << i pređu cenzus, a ima ih mnogo, jer samo tako mogu da ostanu u politici", navodi Stojiljković.
Raspisivanjem izbora, TV stranice su cene oglašavanja povećale za 100 odsto. U strankama navode da im je oko 80 odsto budžeta za kampanju ode na televizijsko oglašavanje.
Na RTS-u najjeftiniji sekund košta 6.000 dinara, dok je oglašavanje najskuplje posle Dnevnika i u poluvremenu Lige šampiona i tada košta 18.000 dinara.
Na TV B92 nisu mogli da nam kažu koliko kod njih košta emitovanje stranačkog spota, jer cena varira zbog različitih okolnosti. Međutim, na toj TV pet minuta prostora može da se kupi po ceni od 12.500 evra, dok zakup termina od 30 minuta košta čak 40.000 evra.
Stranke će velika sredstva morati da izdvoje i za bilborde, a cene se kreću do 55 do 1.100 evra nedeljno. Zavise od mesta i vremena oglašavanja, ali i od vrste reklamnog panoa. Naravno, najskuplje je u Beogradu.
Velika stvaka biće i zakupljivanje sala - u Kombank areni cena zakupa sa svim tribinama je 25.000 evra, a Sava centar po danu košta 720.000 dinara za Veliku salu.
Pogledaj vesti o: Srpska Napredna Stranka

Nastavak na Press...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Za političare nema krize: Kampanja će koštati 30 miliona evra

Izvor: Blic, 12.Mar.2014

Najviše novca na kampanju potrošiće SNS i stranke koje se bore da pređu cenzus. Procenjuje se da će za marketing morati da izdvoje najmanje tri miliona evra...To što kampanja za izbore 16. marta traje kraće nego prethodne, ne znači i da će ceh biti manji. Procenjuje se da će stranke za izbornu...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Press. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Press. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.