Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Maj.2020, 12:00

Ulaganje u digitalno oglašavanja ostvarilo rast od 27,09% u odnosu na 2018. godinu

Ulaganje u digitalno oglašavanja ostvarilo rast od 27,09% u odnosu na 2018. godinu

Juče su u okviru online sastanka prezentovani ovogodišnji rezultati, a sve je bilo ispraćeno i panel diskusijom u okviru koje su predstavnici agencija, članica IAB Serbia, prokomentarisali najznačajnije elemente izveštaja.
U 2019. godini potrošili smo 47,05 milona evra, ostvarivši rast od 27,09% u odnosu na 2018. godinu, a predstavljajući ključne segmente, AdEx istraživanje otkriva nam i ukupnu potrošnju:
1. Display (€31,75 miliona / rast 22,8%)
2. Paid Search (€6,7 miliona / rast 26,4%)
3. Classifieds and Directories (€6,2 miliona / rast 71,2%)
Ovogodišnji rast najveći je zabeležen u prethodnih devet godina koliko se ovo istraživanje sprovodi.
...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.