Potrošači izglasali – Nectar Family najomiljeniji brend u Srbiji u kategoriji „Bezalkoholni napici“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Maj.2019, 17:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Potrošači izglasali – Nectar Family najomiljeniji brend u Srbiji u kategoriji „Bezalkoholni napici“

Priznanje na osnovu glasova potrošača dodeljuje udruženje „Moja Srbija“ sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta proizvoda i brendova iz Srbije.

Ponosni smo da su potrošači izabrali Nectar Family za najomiljeniji brend u Srbiji, čime su potvrdili da nije svejedno kako nastaje sok koji volite. Ovo priznanje potvrđuje da je najvažniji kvalitet koji u slučaju naše kompanije dolazi iz 100% domaće proizvodnje. Treba da budemo ponosni i da >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << podstičemo domaći kvalitet i zato je ova nagrada važna i za nas ali i za sve naše kolege, domaće proizvođače. Kao kompanija koja neguje porodične vrednosti i NIJE SVEJEDNO filozofiju poslovanja za nas je ovo još jedan podsticaj da nastavimo sa intenzivnim ulaganjem u savremene tehnologije i da istrajemo u inovativnosti u svim aspektima poslovanja, trudeći se da uvek ponudimo više i da nam i dalje u centru svih naših aktivnosti bude potrošač„, istakla je na svečanoj dodeli priznanja u Skupštini grada Mina Tadić, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Nectar.

Nectar je, kao domaća kompanija, za 20 godina postojanja, prešla dug put od malog porodičnog biznisa do regionalnog lidera u proizvodnji voćnih sokova, ostvarivši više od milijardu evra bruto dodate vrednosti u Srbiji od osnivanja. Danas ima potpuno zaokružen proces proizvodnje u Srbiji – voće za Nectar sokove dolazi iz saradnje sa preko 10.000 srpskih farmera, ali i sa sopstvenih plantaža koje se prostiru na preko 650 hektara. Nectar ima najveće kapacitete za primarnu preradu voća od preko 120.000 tona godišnje, a najveći deo prerade obavlja se na tri lokacije u Srbiji. Svaka šesta jabuka koja ostane u Srbiji se preradi u Nectar postrojenjima.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Potrošači izglasali – Nectar Family najomiljeniji u Srbiji

Izvor: Story, 16.Maj.2019

Nectar Family proglašen je za najomiljeniji brend u kategoriji „Bezalkoholni napici“, u okviru kampanje „Moj izbor 2019“, u konkurenciji među 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Priznanje na osnovu glasova potrošača dodeljuje udruženje „Moja Srbija“ sa ciljem podsticanja...

Nastavak na Story...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.