MITJA TUŠKEJ (Direct Media Slovenija) član žirija predstojećeg Golden Drum festivala

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Maj.2018, 13:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

MITJA TUŠKEJ (Direct Media Slovenija) član žirija predstojećeg Golden Drum festivala

Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum slavi 25. godišnjicu i za ovu priliku se vraća na slovenačku obalu, u svoj dom – Portorož. Festival će biti održan od 17. do 19. oktobra u hotelu Slovenija i najavljuje mnoštvo noviteta u svom takmičarskom programu. Prijavljeni radovi će biti pregledani i ocenjeni od strane 22 vrhunska međunarodna stručnjaka na čelu sa dugogodišnjim prijateljima festivala – Adrian Botan i Jaime Mandelbaum.

Takmičarski deo programa ostaje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << podeljen na dva dela, ali umesto Best Piece i Best Practice segmenata, ovaj put razvijena su dva funkcionalnija pitanja: WHY ili zašto je neki rad napravljen, i WHAT ili šta je taj rad? WHAT segment će nagraditi najbolja rešenja i najefektivnije implementacije, dok će deo WHY potražiti krajnji razlog drugačijih komunikacijskih praksi. Svaki od segmenata je dalje podeljen u grupe i kategorije koje odražavaju najnovije trendove u oglašavanju i kreativnoj industriji.

Stojan Pelko, potpredsednik takmičenja, vidi u obnovljenom odjeljku WHY: „određeni znak vremena, postavljanje osnovnih pitanja profesionalne etike i društvene odgovornosti izvan mere funkcionalnosti reklame„. Ovo ide ruku pod ruku sa još jednom promenom u konkurenciji: po prvi put će radovi sa društvenim i humanitarnim sadržajem biti u jednoj novoj kategoriji u odeljku WHY, nazvanom Social Good.

Adrian Botan će predsedavati žirijem segmenta WHY

Adrian Botan je globalni izvršni kreativni direktor, McCann Worldgroup i predsednik European Creative Leadership Council. Adrian sebe vidi kao izazivača, danas još više, kao McCann-ov evropski kreativni savetnik i Global ECD za Nestle, verujući da je to jedino zdravo ponašanje u poslu koji je sklon disrupciji i promenama. To je duh koji je on rešen da usađuje u kancelarije McCann-a u Evropi, zajedno sa nemilosrdnom snalažljivošću i preduzetničkim duhom.

Članovi žirija koji će se pridružiti Adrian Botanu su: Arina Avdeeva, Izvršni direktor i osnivač, Friends Moscow, Rusija; Ali Bati, glavni kreativac, Leo Burnett Bucharest, Rumunija; Arda Erdik, predsednik i izvršni kreativni direktor, Tribal Worldwide İstanbul, Turska; Bernd Fliesser, glavni kreativac, JANDL (Vienna/Bratislava/Prague), Slovačka; Beata Hives, operativni direktor, Uniomedia Communications, Mađarska; Jakub Korolczuk, izvršni kreativni direktor, Grey Group Poljska; Žarko Sakan, glavni izvršni direktor kompanije New Moment New Ideas Company, Srbija; Maia Sharan, zamenik kreativnog direktora TBWA/YEHOSHUA, Izrael; Mitja Tuškej, generalni direktor, Direct Media Slovenija i brand strateg, Formitas BBDO, Slovenija; Cristiana Zito, šef strategije, DDB Barcelona, Španija.

Predsednik takmičarskog dela segmenta WHAT je Jaime Mandelbaum

Jaime Mandelbaum je glavni kreativac, Y&R Europe, gde je odgovoran za nadgledanje kreativnog procesa Y&R u svim vropskim kancelarijama. Posle samo jedne godine Y&R je proglašena regionalnom mrežom godine u Kanu 2017. On je govornik na globalnim događajima inovacija i kreativnosti i bio član žirija na svim glavnim festivalima oglašavanja. Njegovi radovi su nagrađivani na Cannes Lions, ADC New York, The One Show, D&AD, Clios, London International, Eurobest, NY Festivals and ADC Europe.

Članovi žirija koji će se pridružiti Jaime Mandelbaumu su: Izabela Albrychiewicz, Glavni izvršni direktor, Wavemaker Poljska; Susana Albukerke, kreativni direktor, Uzina, Portugal; Sami Basut, kreativni direktor, Manajans/JWT Turska; Alexey Fedorov, izvršni kreativni direktor, BBDO Moscow, Rusija; Wolfgang Kindermann, kreativni direktor isobar Vienna, Austrija; Maria Miluševa, kreativni direktor i partner, Noble Graphics TBWA, Bugarska; Nataliya Morozova, CEO Havas Group Ukrajina; Alessandro Sabini, glavni kreativac, McCann Worldgroup Italija i globalni kreativni direktor za Nespresso, Italija; Martin Svetlik, digitalni kreativni direktor, McCann Prague, Češka; Jan Teulingkx, globalni kreativni direktor, Saatchi & Saatchi, Španija.

More about the Golden Drum Festival at www.goldendrum.com.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.