[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ i BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Priča vrijedna svakog slova” za Marodi

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Mar.2025, 17:29

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ i BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Priča vrijedna svakog slova” za Marodi

IDEJA I NJENI EFEKTI. Centralna misao kampanje zasniva se na ideji da se odabranim međimurskim popevkama pridruži tačan broj slova za njihove stihove u obliku abecedne testenine za supu. Kampanjom se promoviše međimurska popevka, kultura i jezik, prenošenje znanja s generacije na generaciju i Marodi brenda. Za ovu kampanju Komunikacijski laboratorij do sada je osvojio tri prestižne nagrade – bronzanu nagradu na Cannes Lions Festivalu, zlatne nagrade na European >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Excellence Awardsu i Indie Awardsu.

S jedne strane, ovom kampanjom se želi ostvariti dugoročan uticaj na lokalnu zajednicu i društvo kroz godišnje obeležavanje Dana međimurske popevke. S druge strane, želi se uticati na vrtiće da sprovode aktivnosti promocije popevke kako bi podučili decu o baštini i važnosti njenog očuvanja pevajući tradicionalne pesme. Na taj način obezbeđuje se međugeneracijski prenos znanja, ali i očuvanje statusa na UNESCO-vom popisu nematerijalne kulturne baštine.

Glavni cilj kampanje bio je proglašenje Dana međimurske popevke – definisati datum na koji će se svake godine obeležavati međimurska popevka i podstaći sve obrazovne institucije (u ovoj fazi vrtiće) da ga obeleže aktivnostima s ciljem očuvanja međimurske popevke.

Specifični ciljevi bili su promocija međimurske popevke i podizanje svesti javnosti o važnosti očuvanja kulturne baštine te brenda Marodi kao podržavaoca lokalne zajednice.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI.

Rezultati:

•28.11. proglašen Danom međimurske popevke

•Plasiranje četiri priče – dve reportaže, intervju i javljanje uživo

•40 objava u medijima*

•16 objava na društvenim mrežama

•Uključivanje četiri stejkholdera (Zajednica hrvatskih kulturno umjetničkih udruga Međimurske županije, Međimurska županija, influenceri i vrtići)

•Šest objava influensera

•Potencijalni doseg poruke do 3.595.136 ljudi**

*Od ukupnog broja objava, 56 % su tier1, s fokusom na dve televizijske stanice s nacionalnom pokrivenošću i najčitanijom dnevnom novinom. Tier2 mediji čine 29 % objava, dok tier3 mediji čine 15 % objava.

**Prema podacima SimilarWeba, PR kampanja je potencijalno dosegnula 80% nacionalnog stanovništva.


Mediji:

Prvo saopštenje za medije je poslato na širu listu lokalnih i nacionalnih medija. Uz saopštenje, novinarima su poslati incentivi, knjiga sa jednom popevkom, kako bi se dodatno zainteresovali za temu i kampanju.

Plasirane su priče u medije kako bi se podigla svest o važnosti očuvanja kulturne baštine, povećao doseg kampanje i edukovala javnost o važnosti očuvanja kulturnog identiteta i nasleđa.

Aktivacija influensera koji su na svojim Instagram i TikTok profilima podržali kampanju.

Press konferencija u organizaciji Međimurske županije na kojoj je zvanično objavljeno da će uputiti Skupštini inicijativu za proglašenje Dana međimurske popevke s predloženim datumom obilježavanja 28. novembar.

Završno saopštenje za medije u kojem su sažeti ostvareni ciljevi kampanje i objavljeno je da će Međimurska županija proglasiti Dan međimurske popevke.

A post shared by Marodi tjestenine (@marodihr)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Agencija 404 / MYTY: „Rebranding SoMo Borac 24″

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Mar.2025, 15:49

IDEJA I NJENI EFEKTI. ..Pozadina..U svojih dvanaest godina postojanja, SoMo Borac je porastao u događanje koje osim dodele nagrada u kategorijama digitalnih medija i advertisinga sada obuhvata i opširan program s predavanjima, panelima i diskusijama, celodnevno druženje kreativaca, kao i veliki party...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.