[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Agencija 404 / MYTY: „Rebranding SoMo Borac 24″

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Mar.2025, 15:49

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2024] Agencija 404 / MYTY: „Rebranding SoMo Borac 24″

IDEJA I NJENI EFEKTI.
Pozadina
U svojih dvanaest godina postojanja, SoMo Borac je porastao u događanje koje osim dodele nagrada u kategorijama digitalnih medija i advertisinga sada obuhvata i opširan program s predavanjima, panelima i diskusijama, celodnevno druženje kreativaca, kao i veliki party nakon dodele. S obzirom na ekspanziju sadržaja, bilo je potrebno proširiti i vizuelni identitet. U tome je ležao glavni izazov: kako nadograditi već poznate postojeće grafičke elemente i stvoriti vizuelni jezik koji izgleda sasvim novo, ali i dalje prepoznatljivo, te kako taj vizuelni jezik primeniti na opsežnu digitalnu kampanju, OOH formate, te brending samog eventa na...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.