Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Jan.2019, 13:46 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Facebook pooštrava propise o političkim reklamama u EU
Počev od kraja marta, kupcima političkih reklama moraće da bude potvrđen identitet pre nego što objave reklame na toj popularnoj društvenoj mreži, navodi se u saopštenju, prenosi AP.
Propisi su slični onima koje je ova kompanija uspostavila prošle godine u SAD, Britaniji i Brazilu, napominje američka agencija.
Prema novom sistemu, političke reklame EU na >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Facebook-u nosiće oznaku „plaćeno“, a kada se na takvu reklamu klikne, korisnik će ući u datoteku koja se može pretraživati i gde će moći da saznaju koliko je novca na reklamu potrošeno, koliko puta je ona viđena, kao i informacije o godinama, polu i lokaciji ljudi koji su reklamu gledali.
Nik Kleg, u kompaniji Facebook zadužen za globalnu politiku i komunikacije, rekao je u Briselu da će te alatke obuhvatiti ne samo izborne reklame, već i reklame koje ne podržavaju izričito nekog kandidata ili političku partiju, ali su fokusirane na visoko politizovane teme kao što je imigracija.
Facebook će pokrenuti isti sistem za političke reklame i uoči predstojećih izbora u Indiji, Ukrajini i Izraelu, a u junu planira da je proširi na globalnom nivou.
Uz to, u cilju većeg nadzora, ova kompanija razmatra i mogućnost uspostavljanja nezavisne komisije koja bi se bavila žalbama vezanim za odluke o sadržini na Facebooku.
Stotine miliona ljudi u 27 država članica EU glasaće u maju za 705 poslanika Evropskog parlamenta.
Facebook i druge internet kompanije našle su se na udaru kritika da nisu dovoljno učinile kako bi sprečile zloupotrebu svojih platformi od strane grupa koje pokušavaju da utiču na ishod izbora.
Izvor: Tanjug
Pogledaj vesti o: Izbori
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...