
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jul.2019, 12:44 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Apatinska pivara tokom „Ulaz“ festivala podsećala na značaj bezbedne i sigurne vožnje
Ista poruka ovih dana mogla se čuti i na „ULAZ” festivalu. U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“, posetioci su imali priliku da kroz aktivacije testiraju brzinu i koordinaciju pokreta i svoju preciznost istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.
Kampanja „Kad pijem ne vozim“ u saradnji sa Upravom saobraćajne policije promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnu vožnu. Više od decenije, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Apatinska pivara podiže svest o važnosti bezbedne vožnje.
Posetioci „ULAZ” festivala tokom tri dana bili su deo provoda koji se pamti, uživali su u omiljenoj muzici slušajući poznate izvođače koji su nastupili na Jelen Ulazi Bavaria IDJ TV bini.
Pored „ULAZ” festivala, Apatinska pivara će ovog leta i na drugim festivalima podsećati na važnost odgovornog konzumiranja alkohola. Zato uživajte u omiljenoj muzici i ne zaboravite na poruku – „Kad pijem ne vozim!“
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Apatinska pivara tokom „ULAZ“ festivala podsećala na značaj bezbedne i sigurne vožnje
Izvor: AutoBlog, 15.Jul.2019
Beograd, 15. jul 2019. - Letnji muzički festivali uveliko počinju, a bez obzira na to koja vrsta muzike je zastupljena, Apatinska pivara već dvanaest godina kroz kampanju Kad pijem ne vozim širom Srbije upućuje jasnu poruku – ako ste popili, ne sedajte za volan, već pozovite taksi, sačekajte...