Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Jul.2025, 07:19

Cannes Lions predstavlja globalne standarde integriteta kako bi definisao kreativnu odgovornost za novu eru

Tokom Cannes Lions 2025, kolektivna zabrinutost oko manipulacije, sintetičkih medija i upotrebe veštačke inteligencije dovela je do neophodnog povlačenja radova nagrađenih Lavovima. Da bi se osigurao kontinuirani integritet svih prijava na Festivalu, organizatori festivala su objavili sveobuhvatni novi okvir. Od 2026. godine pa nadalje, sve prijave na Međunarodni festival kreativnosti biće predmet novih mera odgovornosti i standarda integriteta, osmišljenih ne samo da zaštite integritet referentne vrednosti, već i da potvrde kulturnu i komercijalnu vrednost kreativnosti koja je stvarna, reprezentativna i odgovorna.
Sledeće mere će biti primenjene na Cannes Lions i povezanim nagradama 2026. godine.
1. Vlasništvo...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.