Izvor: B92, 25.Apr.2012, 23:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ljajić: Kampanja kao TV sapunica
Vrnjačka Banja -- Predizborna kampanja liči na TV sapunice jer mnoge partije daju besmislena obećanja. Na izborima će pobediti realna politika, kaže lider SDPS Rasim Ljajić.
Kako je istaknuto u saopštenju Socijaldemokratske partije Srbije, on je na predizbornom skupu u Vrnjačkoj Banji naveo da je centralni okvir ove kampanje ekonomski >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << oporavak Srbije.
"Da bi se to postiglo, moramo da menjamo dosadašnji diskurs. Moramo da menjamo odnos prema sebi, prema državi i prema društvu, a ne samo da čekamo šta neko može da uradi za nas", rekao je Ljajić.
On je dodao da imamo potencijale, resurse i da moramo svi da radimo na tome da ih na najoptimalniji način iskoristimo.
Ljajić je istakao i da su danas najveći patrioti "oni koji pokreću poslove i na vreme izmiruju svoje obaveze prema zaposlenima i državi".
On je naglasio da je to uslov i za jačanje države i na spoljnopolitičkom planu.
"Samo ekonomski jaka država može da se bori za svoje interese, a slaba uvek podleže međunarodnim pritiscima", naveo je Ljajić i podsetio da se na listi SDP Srbije za narodne poslanike nalaze i predstavnici sindikata.
On je ukazao da je to "velika odgovornost za SDP i za svet rada", istaknuto je u saopštenju.
Pogledaj vesti o: Rasim Ljajić