Ljajić: Kampanja kao TV sapunica

Izvor: B92, 25.Apr.2012, 23:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ljajić: Kampanja kao TV sapunica

Vrnjačka Banja -- Predizborna kampanja liči na TV sapunice jer mnoge partije daju besmislena obećanja. Na izborima će pobediti realna politika, kaže lider SDPS Rasim Ljajić.

Kako je istaknuto u saopštenju Socijaldemokratske partije Srbije, on je na predizbornom skupu u Vrnjačkoj Banji naveo da je centralni okvir ove kampanje ekonomski >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << oporavak Srbije.

"Da bi se to postiglo, moramo da menjamo dosadašnji diskurs. Moramo da menjamo odnos prema sebi, prema državi i prema društvu, a ne samo da čekamo šta neko može da uradi za nas", rekao je Ljajić.

On je dodao da imamo potencijale, resurse i da moramo svi da radimo na tome da ih na najoptimalniji način iskoristimo.

Ljajić je istakao i da su danas najveći patrioti "oni koji pokreću poslove i na vreme izmiruju svoje obaveze prema zaposlenima i državi".

On je naglasio da je to uslov i za jačanje države i na spoljnopolitičkom planu.

"Samo ekonomski jaka država može da se bori za svoje interese, a slaba uvek podleže međunarodnim pritiscima", naveo je Ljajić i podsetio da se na listi SDP Srbije za narodne poslanike nalaze i predstavnici sindikata.

On je ukazao da je to "velika odgovornost za SDP i za svet rada", istaknuto je u saopštenju.
Pogledaj vesti o: Rasim Ljajić

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.