Izvor: RTS, 24.Okt.2020, 17:18

Bajden potrošio najviše para na reklame u istoriji

Kandidat demokrata na predsedničkim izborima u SAD, Džo Bajden potrošio je više novca na reklamiranje na televiziji i digitalnim platformama nego bilo koji kandidat u istoriji, piše Hil.
Nedelju dana pre izbora, Bajdenov račun za reklamiranje dostigao je 582 miliona dolara, a za poslednjih deset dana kampanje njegov izborni štab rezervisao je prostor na televizijskim mrežama >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << u vrednosti od još 57 miliona dolara.

Protivkandidat, predsednik SAD Donald Tramp je u poslednje dve godine za reklamiranje potrošio 342 miliona dolara, ali je za "sprint" pred same izbore izdvojio još 50 miliona dolara.
Tramp je za reklamiranje na Fejsbuku u poslednjih nedelju dana potrošio 14 miliona dolara, naspram 12,7 koliko je izdvojio štab njegovog rivala.
Očekuje se da će obe kampanje, uključujući i grupe koje ih podržavaju, koštati ukupno 11 milijardi dolara, odnosno bezmalo 50 odsto više nego na izborima pre četiri godine.

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

Bajden na reklame potrošio najviše u istoriji izbora

Izvor: Nezavisne Novine, 24.Okt.2020

VAŠINGTON - Bivši američki potpredsjednik Džo Bajden potrošio je za televizijsko i elektronsko oglašavanje tokom aktuelne izborne kampanje više od bilo kog drugog predsjedničkog kandidata u američkoj istoriji.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.