BIRODI: Podaci o funkcionerskim kampanjama

Izvor: Beta, 09.Avg.2019, 09:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

BIRODI: Podaci o funkcionerskim kampanjama

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) objavio je podatke o funkcionerskoj kampanji u televizijskim dnevnicima na prethodnim parlamentarnim i predsedničkim izborima.U kampanji za predsedničke izbore 2017. godine tadašnji predsednik Vlade Srbije i predsednički kandidat Aleksandar Vučić proveo je u funkcionerskoj kampanji 8 sati i 7 minuta na RTS-u, Pinku, Prvoj, O2, Happy i N1.Pred parlamentarne izbore 2016. godine na istim televizijama aktivnosti predsednika Vlade Srbije - Aleksandra Vučića emitovane su 5 sati i 54 minuta, a tadašnjeg predsednika Srbije - Tomislava Nikolića-pola sata.U kampanji za parlamentarne izbore 2012. godine televizije RTS, Pink, B92, Prva, TV Vojvodina i Studio B emitovali su funkcionersku kampanju Predsednika Vlade Srbije - Mirka Cvetkovića u trajanju od 29 minuta i 52 sekunde, dok je tadašnji Predsednik Srbije Boris Tadić državne aktivnosti koristio u kampanji sat i 39 minuta, saopštio je BIRODI.
Pogledaj vesti o: Izbori,   Tomislav Nikolić

Nastavak na Beta...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

BIRODI objavio podatke o funkacionerskoj kampanji

Izvor: NoviMagazin.rs, 09.Avg.2019

Biro za društvena istraživanja (BIRODI) objavio je podatke o funkcionerskoj kampanji u televizijskim dnevnicima na prethodnim parlamentranim i predsedničkim izborima...U kampanji za predsedničke izbore 2017. godine tadašnji predsednik Vlade Srbije i predsednički kandidat Aleksandar Vučić proveo...

Nastavak na NoviMagazin.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.