„Almaz-Antej”spreman na eksperiment koji će pokazati da malezijski Boing nije oboren „Bukom”

Izvor: 011vodič.com, 18.Jul.2015, 00:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

„Almaz-Antej”spreman na eksperiment koji će pokazati da malezijski Boing nije oboren „Bukom”

NAJVEĆI  ruski i jedan od najvećih i najpoznatijih svetskih proizvođača PVO-sistema – Koncern „Almaz-Antej” – saopštio je da je spreman da izvede eksperiment koji će pokazati da malezijski Boing 777 17. maja prošle godine nad Donbasom nije bio oboren zenitnim raketnim sistemom „Buk-M1”.
Predloženi eksperiment podrazumeva: da na poligonu – pored otpisanog Boinga 777 – bude aktivirana zenitna raketa 938M1 kakve koriste sistemi „Buk-M1”.
„Biće to prilično >> Pročitaj celu vest na sajtu 011vodič.com << skup eksperiment, ali je naš koncern spreman da ga izvede o svom tršku. Bojevu glavu 9N314M možemo aktivirati pored trupa Boinga identičnog malezijskom. Možemo to izvesti na poligonu pri čemu bi otpisani Boing bio nepokretan” – izjavio je generalni direktor koncerna Jan Novikov.
Kao učesnike eksperimenta – „Almaz-Antej” je spreman da pozove nezavisne i autoritetne međunarodne eksperte i predstavnike najvećih fabrika proizvođača aviona.
Novikov je naglasio da cilj eksperimenta neće biti ukazivanje na krivca za tragediju: „Naš cilj je da se utvrdi kakva raketa je oborila malezijski putnički avion, putanja njenog leta prema avionu i okolnosti njene eksplozije pored malezijske letelice”.
„Almaz-Antej” posebno naglašava da je potpuno nevorodostojna verzija da je malezijski Boing 777 oborila raketa lansirana iz okoline gradića Snježnoje:
„Došli smo do novih podataka zasnovanih na realnim karakteristikama raketnih sistema „Buk-M1”. Za to smo koristili i modelovanje uz pomoć superkompjutera. Još jednom se potvrdila potpuna nezasnovanost verzija sa lansiranjem rakete iz blizine Snježnog. Naprosto, priroda oštećenja na trupu malezijskog aviona uopšte ne odgovara oštećenjima koja pravi taj tip rakete”.
Ruski mediji su, inače, danas ponovo ukazali da je i dalje bez odgovora šet nezaobilaznih pitanja:
1. Zbog čega je malezijski avion leteo 14 kilometara izvan dozvoljenog koridora?
2. Zbog čega je Ministarstvo pravde i bezbednosti Holandije objavilo 569 dokumenata koji se tiču tragedije, a 147 i dalje drži „pod ključem”?
3. Zbog čega Ukrajina ne objavljuje podatke o dislokaciji svojih sistema PVO i letovima vojnih aviona na dan tragedije? Pogotovo je pred katastrofu zabeleženo intenzivno delovanje ukrajinskih radara, a na 3-5 kilometara od Boinga 777 bio primećen ukrajinski vojni avion.
4. Zbog čega američka špijunaža ne objavljuje svoje dokaze krivice „proruskih separatista”, ako ih zaista ima?
5. Zbog čega osnovnu verziju holandskih istražitelja uopšte ne potvrđuju izjave svedoka?
#fakti
The post „Almaz-Antej”spreman na eksperiment koji će pokazati da malezijski Boing nije oboren „Bukom” appeared first on Politika.

Nastavak na 011vodič.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta 011vodič.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta 011vodič.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.