[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] OVATION BBDO: „Visa Contactless ft Beer Fest“ za VISA

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jan.2020, 13:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2019] OVATION BBDO: „Visa Contactless ft Beer Fest“ za VISA

IDEJA I NJENI EFEKTI. VISA je od 2017 ponosni partner Beer Fest-a, najposećenijeg muzičkog festivala u ovom delu Evrope. Potencijal i prednosti korišćenja Visa kartica preneseni su i 2019, a svim posetiocima ovog festivala ponuđeno je jedno drugačije iskustvo beskontaktnog plaćanja. I istaknuto da je imati Visa karticu na Beer Festu mnogo lakše nego imati keš.

Sa Visa karticama svi posetioci su od početka uživali posebne pogodnosti: >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Brzi prolaz i pravo prioriteta na ulazu, kao i različite benefite pri plaćanju.

Poseban akcenat stavljen je na beskontaktno plaćanje, kao brz, jednostavan i siguran način plaćanja koji pored više vremena za zabavu i uživanje u omiljenim bendovima bez čekanja u redovima, omogućava i popuste na sva pića, kao i ulaz u VIP zonu s posebnim popustom za plaćanje Visa karticama.

Sama tehnologija beskontaktnog plaćanja bila je inspiracija da se cela prezentacija Visa brenda na Beer Festu nasloni na temu BESKONTAKTNO, da je maksimalno iskoristi i pokaže širok potencijal primene na različitim kanalima komunikacije.

Zato je agencija Ovation BBDO rešili da sa posetiocima Beer Festa bude u kontaktu BESKONTAKTNO kako na samom festivalu, tako i na Visa digitalnim kanalima komunikacije, prvenstveno na Instagramu, koji je postavljen kao primarni kanal komunikacije ka ciljnoj grupi.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Komunikacija je odeljena u tri faze.

Predfestivalska faza, obuhvatala je sadržaj koji se odnosio na najavu i promociju Visa pogodnosti na festivalu, kao i otvoreni poziv da svi ponesu Visa kartice na Beer Fest i iskoriste ponuđene pogodnosti.

Tokom trajanja Beer Festa akcenat je bio na aktivacijama na licu mesta, kroz direktnu komunikaciju i giveaway model: Brzi prolaz uz Visa kartice, Laser maze beskontaktni izazov i Backstage – experience, pa je i sam sadržaj bio prilagođen tome.

U svakoj fazi komunikacija na Instagramu imala je i podršku influensera koji su dodatno podigli awareness o svim pogodnostima Visa kartica.

Na licu mesta, korisnike Visa kartica, Ovation BBDO je aktivirao u Lazer maze izazovu, gde je zadatak bio da beskontaktno prođu kroz lasersko polje do cilja, gde ih je čekao poklon.

Pored ovoga, svaki zainteresovani posetilac festivala imao je priliku da dobije jedinstvenu instant Visa digitalnu tetovažu.

Iako su ovakvi festivali poznati po velikim gužvama gde je kontakt neminovan, timu agencije Ovation BBDO je bilo zabavno da pokaže da sa Visa karticama u svakom trenutku može bez gužve, bez čekanja, bez gubljenja vremena, BESKONTAKTNO.

PROJEKTNI TIM.

Andreja Lekić, Account Director

Milena Maksić, Digital Account Director

Lara Simović, Account Manager

Nemanja Obradović, Art Director

Julija Dukić, Copywriter

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Ovation BBDO
Pogledaj vesti o: Pivo,   Fest

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.