ZOO za Super Karticu: Škoti

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Mar.2024, 12:50

ZOO za Super Karticu: Škoti

Ono što zvuči kao početak šale je zapravo rezime launch kampanje nove Super kartice u Srbiji. Kako bi na nezaboravan način iskomunicirali novitete najvećeg retail loyalty programa na tržištu, kompanije Mercator-S i Super Kartica udružile su snage sa agencijom ZOO, koja je potpisala kreativni koncept kampanje. Tako se rodila ideja o simpatičnoj škotskoj porodici koja u neočekivanom, komičnom videu utelovljuje vrednosti svog naroda – štedljivost i sklonost štednji >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << – i seli se u Srbiju u potrazi za istim.

Gerard MacLever i njegova porodica tako postaju ambasadori nove Super kartice, koja je potpuno redizajnirana da korisnicima programa ponudi još veće uštede i još više mogućnosti i mogućnosti da sakupe više bodova. Misija finih Škota je vrlo jednostavna: podstaći ciljnu grupu da koristi neverovatne pogodnosti Super kartice i promoviše modernizovanu i redizajniranu aplikaciju.

Simpatične Škoti predstavili su se publici prvo kroz teaser spotove:

Nakon teaser faze objavljen je image spot:

Pratimo Škote od trenutka kada slete, preko učenja srpskog jezika, isprobavanja domaćih specijaliteta, pa sve do autentičnog iskustva kupovine – uz Super karticu.

Čarolija rada u loyalty kompaniji je upoznavanje kupaca i njihovih navika. More podataka pruža neprocenjiv uvid u njihove potrebe i težnje. Brojke nikada ne lažu i jasno su nam poručile: Svi volimo da kupujemo pametnije. Volimo da uštedimo. Ne volimo da često pravimo velike kompromise i zato kupujemo proizvode koje znamo i volimo”, objašnjava Dimitrije Kocić, direktor marketinga Super Kartice.

Upravo su ovi uvidi inspirisali novu strategiju aplikacije Super Kartica.

Odlučili smo da kupcima pružimo više kroz novu aplikaciju koja donosi još više uštede i još personalizovanije i zabavnije iskustvo kupovine. Tako velika promena je odličan razlog da se i identitet Super Kartice osveži. Hrabrim idejama kreativne agencije ZOO smo to i postigli, pa je inovativna kampanja došla kao šlag na tortu inovacijama koje smo razvili. Pod sloganom „Tako se kupuje“, Super Kartica se 1. februara pojavila u novom ruhu, a TV spot nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Zahvaljujući velikoj podršci i dobroj saradnji sa kolegama Natašom Pavlović, Jovanom Miloševom i njihovog tima iz marketinga Merkatora (Srbija), spot je videlo više miliona ljudi.

Ponosan sam na tim ljudi koji je dao sve od sebe da nova aplikacija i TV spot ugledaju svetlost dana i zahvalan što sam sarađivao sa ljudima odvažne kreativnosti. Radujem se narednim zajedničkim projektima
.”

O samoj kreativnoj egzekuciji kampanje, Dimitrije dodaje:

Naročitu satisfakciju pruža mi činjenica da se reditelj odlučio na montažu i kadriranje inspirisano filmovima Guy Ritchija i Edgara Wrighta.”

Svoje iskustvo rada na ovoj kampanji s nama je podelio i Marin Ostojić, kreativni direktor ZOO agencije:

Sjajno je bilo raditi na ovoj kampanji s dragim i vrijednim ljudima koji su nam, svaki na svoj način, pomogli da ispričamo priču o štedljivim Škotima. S obzirom da se radi o komunikacijskoj platformi koja će kroz naredni period pomoći Super Kartici da iskomunicira sve svoje prednosti, možemo odmah najaviti i nove avanture Gerarda i njegove obitelji, čemu se posebno veselimo. Slàinte Mhath! – rekli bi Škoti pa je red da i ja tako završim.”

Na kampanji su sarađivali i neki Škoti, ali uglavnom je to bila balkanska ekipa.

Mercator-S:

Nataša Pavlović, Direktorica marketinga

Jovan Milošev, Direktor sektora brend komunikacija

Dejana Spasić, Project manager

Super Kartica:

Dimitrije Kocić, Direktor marketinga

Cyber produkcija:

Vuk Marjanović, Executive producer

Branka Ilić, Line producer

Anja Petrović, Production manager

Aleksandar Vidović, Production manager

DjoloDjolo, Redatelj

Luka Trajković, Direktor fotografije

ZOO agencija:

Andreja Petrić, Account managerka

Marin Ostojić, Kreativni direktor, Copywriter

Karmela Arbanašić, Copywriterka

Antonela Čupić, Copywriterka

Danijel Mahović, Kreativni direktor, Art direktor

Matija Dedić, Dizajner

Fraser Parkinson, konsultant za škotski jezik
Pogledaj vesti o: Merkator

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.