Izvor: Radio 021, 12.Jun.2020, 23:02

REM pokrenuo postupak protiv TV Šabac

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) odlučilo je da pokrene postupak za izricanje mere protiv Televizije Šabac, zato što se u njenom programu oglašavala Ruska stranka izvan predizborne kampanje, saopštio je UNS.

U saopštenju se navodi da je u programu Televizije Šabac objavljen spot Ruske stranke u trajanju od 30 sekundi 29. februara, 1. i 3. marta, iako su izbori raspisani 4. marta, što je suprotno Zakonu o elektronskim medijima, kojim je zabranjeno političko >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << oglašavanje van predizborne kampanje.

Savet REM je na istoj sednici, koja je održana u sredu, televiziji Hepi izrekao privremenu meru zabrane prikazivanja emisije „Goli život“ na nedelju dana, kao i meru upozorenja zbog emisije "Dobro jutro, Srbijo!" u kojoj je vlasnik i glavni urednik "Informera" Dragan J. Vučićević vređao glavnog urednika NIN Milana Ćulibrka.

Tema emisije u kojoj je bio Vučićević bila je distribucija dnevnih listova u privremenoj kovid bolnici na Sajmu. Ćulibrk je prethodno u "Utisku nedelje" rekao da je to plaćeno državnim novcem, a potom uputio izvinjenje zbog te izjave, jer nije bila tačna. Voditeljka je tražila od Vučićevića da se uzdrži od uvreda, jer urednik NIN nije prisutan, na šta on nije reagovao. Ove mere televiziji Hepi izrečene su zbog povrede odredbi člana 50. i 51. Zakona o elektronskim medijima i člana 27. Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga, koji se odnosi na govor mržnje i povredu ljudskog dostojanstva.

Protiv televizije Hepi pokrenut je i postupak za izricanje mere i zato što je lider Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović u emisiji "Dobro jutro, Srbijo" vređao advokata Gorana Petronijevića i neimenovane članove Advokatske komore Beograda.

Povod za gostovanje Jovanovića bio je prethodni verbalni sukob sa pevačicom Svetlanom Ražnatović u emisiji "Hit tvit" na Pinku.

Na istoj sednici, Savet Regulatora je doneo odluku o obustavljanju postupka za izricanja mere protiv televizije Kopernikus zbog emisije Vladimira Đukanovića, funkcionera Srpske napredne stranke i narodnog poslanika, zato što je ona u međuvremenu ukinuta, navodi se u saopštenju.

Autor: 021.rs

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
Pogledaj vesti o: Izbori

Nastavak na Radio 021...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio 021. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio 021. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.