Đilas sam sebi donirao 80.000 evra

Izvor: Večernje novosti, 05.Feb.2018, 11:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Đilas sam sebi donirao 80.000 evra

Koliko će učesnike na beogradskim izborima koštati kampanja. Prilog dala njegova firma "Multikom grup" I DOK iz izbornih štabova učesnika na beogradskim izborima poručuju da će ova kampanja biti skromnija od prethodnih, stručnjaci, međutim, procenjuju da će stranke opet značajno odrešiti kesu i da će za reklamiranje izdvojiti od nekoliko desetina hiljada evra do više od milion. Stranke po zakonu imaju rok od 30 dana od završetka glasanja da polože račune koliko >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << su novca i od koga dobile i na šta su ga potrošile. Do sada je samo Dragan Đilas na sajtu liste sa kojom nastupa "Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju" objavio podatak da je njegova firma "Multikom grup" za kampanju donirala 9,5 miliona dinara (80.000 evra). Iz štaba bivšeg gradonačelnika Dragana Đilasa tvrde nam da će ukupne troškove objaviti po okončanju izbora i da će finansiranje biti transparentno. Socijalisti, koji su na izborima u Beogradu 2014. bili "rekorderi" po troškovima za kampanju (49 miliona dinara, odnosno oko 400.000 evra), tvrde da će sada da stegnu kaiš. Šef njihovog izbornog štaba Nikola Nikodijević poručuje za "Novosti" da će utrošiti mnogo manje nego neki iz opozicije. Kampanju će im i na ovim izborima raditi ista marketinška agencija - "Voč aut".NOVAC IZ BUDžETA IZ budžeta grada strankama će se za izbore ukupno dodeliti 37 miliona dinara. Pravila su takva da će 20 odsto od tog novca jednako podeliti sve proglašene liste. Ostalih 80 odsto deliće se nakon izbora samo onima koji su prešli cenzus i to proporcionalno rezultatu koji su postigli. Tako će onaj koji osvoji, recimo, 15 odsto glasova, dobiti 15 odsto tog novca. Oni koji ne osvoje ni jedan odsto moraće da vrate u budžet novac koji su dobili pre izbora. PROČITAJTE I:Đilas spremio 10 miliona € za kampanju Drugoplasirana po troškovima na prošlim gradskim izborima bila je koalicija oko SNS, sa potrošenih 25,5 miliona dinara. Oni ne menjaju tim koji pobeđuje, pa su i za ovu izbornu trku angažovali izraelsku pi-ar firmu. Demokrate su za prošli izborni krug izdvojile 21 milion dinara, a sada nam poručuju da su odlučni da ovu kampanju, za razliku od prethodnih, ne završe sa dugom, pa će trošiti samo ono što imaju. Adut DSS za gradonačelnika, Miloš Jovanović, kaže za "Novosti" da nikoga sa strane neće angažovati za kampanju i da će se fokusirati na bilborde: - Nadam se da ćemo imati da uložimo desetak hiljada evra. Teško da ćemo imati spotove, eventualno završnu konvenciju. Miljan Damjanović, kandidat radikala za gradonačelnika, kaže da i oni idu na jeftiniju kampanju, a sami je rade bez angažovanja neke agencije. Bojan Klačar iz CESID-a, na osnovu prethodnih izbora, procenjuje da će se troškovi kampanje kretati od nekoliko desetina hiljada evra, pa do više od milion. On očekuje da za ovu izbornu trku najviše novca izdvoji koalicija oko naprednjaka i Đilas: - Veće stranke će najviše potrošiti na TV oglašavanje, a manje na internet i javne događaje.

Nastavak na Večernje novosti...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.